Dålig bloggare!

Nu har jag varit dålig på att blogga.. fy på mig!! Min ursäkt är att Andreas varit ledig ett par dagar o jag velat umgås massa:)!

Det har iallafall hänt en del:
I fredags var jag och Ullis o hälsade på Thiniz o hennes lilla Jennie, Det var super kul.. helt sjukt länge sedan vi sågs o det känndes faktiskt som att börja om där vi slutade fast det är klart vi hade ju lite annat att prata om mot förr o tur är väll det. Kände hur mkt man saknat Thiniz faktiskt;)! Hoppas det blir mer av det. Träffade ju Marcus oxå o det var ju inte lika kul men gick bra(skämt bara så ingen tar illa vid sig:P).. han är sig lik kan jag säga!

O tänk det blev det för även på Lördagen sågs vi. Då kom Thina o Jen hit o fikade lite oså.. mysigt även det!
Pratade massa oså.

Kommer faktiskt inte riktigt ihåg vad vi gjorde i söndags Kanske att vi var o handlade tror även att det var då vi borrade upp hyllor o satte upp lite tavlor.. oavsett vilken dag det var så blev det fint som snus!

I måndags var Kusin Rasmus här o hälsade på. Vi gick på stan typ hela dagen o köpte lite ramar o krukor.

I tisdags kom en gubbe från Lundbergs o bytte alla våra köcksluckor. blev typ ett helt nytt kök blev super!

Idag har jag varit o klippt mig o färgat håret medans mamma har haft Theodor o tränat lite inför lördagen. Det blev bra tror jag nog fast inte alls som jag tänkt mig. Jag hade tänkt att jag skulle färga mörkare och bara toppa lite... det blev typ nån varm brun färg med ljusa slingor i under håret:O. Helt imot vad jag alltid velat ha men tror det blir jätte bra bara man får vänja sig lite. Efter det gick mamma o jag o åt lite japans mat, det var gött!


Nu ska jag berätta det allra bästa med veckan som snart passerat: Theodor har sovit MYCKET bättre!
Natten till måndag vaknade han ganska många gånger som vanligt men åt bara vid halv 5.
Natten till tisdag vaknade han oxå mkt men åt bara vid halv 6.
Natten till idag fick jag nog o sa att Andreas skulle ta han helt.. ville inte gå upp alls. han somnade 21.30 vaknade vid 01 o somnade då om typ direkt då jag lyfte upp han o gav han nappen. glömde ju att Andreas skulle ta han:P. Vaknade sedan vid 03 då Andreas tog han. Då var han svårare o söva för Dojjis ville leka med sin pappa:P. Efter nån halv timma somnade han iallafall i pappas famn men när han skulle lägga ner han så kom de imot mobilen som plingade till han stoppade in nappen o han somnade om. Jag vaknade till då Andreas la sig igen o hörde då Theodor som låg o pratade för sig själv men han somnade om alldeles av sig själv:O.
O sov fram till halv 7:O låg då o pratade i sängen själv ett tag. Jag gick upp o bytte på han o gav han sedan mat o då somnade han om till halv 10:O.

Hoppas hoppas att detta håller i sig nu!!!!

Lite bilder från helgen med Thiniz O Jennie!

Jennie lånar Theodors sköldpadda!

Ganska rolig var den! Tihi sötaste Jen!

Åh då passade Theodor på o låna Jennies lekmatta!

Sötnosarna busar på lekmattan.

Sen kom Marcus hem o då drog vi!

Thiniz o Theodor hemma hos oss!

Jen lånar Dojjans gåstol. Tänker:"Var har jag hamnat?" Tihi så söt så!


Nä nu ska jag kika på fyrverkeri  o hoppas att det inte smäller allt för högt för Dojjan somnade just!
Han vaknade inte:D!! o Fin t var det.. man såg jätte bra från vårt fönster!
Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Karin

Vad skönt att han sover =) Jag ringer dig snart har jag tänkt, för imorgon är vi några som ska in till staden. kramkram

2008-08-21 @ 08:45:11
URL: http://www.nogg.se/Albindenlilla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0