Den stora kampen..

Japp idag ska vi ända våra liv.. nu måste det bli lite fason på det hela.. hahah låter väldigt seriöst det här!
Så här är det.. idag ska Theodor bara äta var 4:e timma.

O nu sket det sig.. jag som just skulle skriva att vi varit så duktiga hela dagen men nyss vaknade han o var hysterisk o jag tyckte så synd om han. Men till vårt försvar så var det 1.5 timma längre mellan målen än vad det brukar vara o vi tänker fortsätta kämpa! Så nu ska vi klara oss till 23 ikväll o om allt går vägen ska vi även försöka skippa nattmålet 2 snåret iallafall försöka dra ut på det. Vore ju toppen om han kunde vänt atill 5-6 nån gång.

Jag undrar just vad Theodor skulle säga om mitt sätt att formulera mig... "vi tänker fortsätta kämpa" Skulle tro att han struntar fullständigt i denna kamp hans kamp går nog ut på att få tillbaka sin tutte. Det är inte så att jag försöker sno hans tutte! Han får tutta men inte hela tiden!

Vet att jag lovat bilder o det kommer bara så att vi har lite strul med kameran just nu men snart.. lovar!
men en gammal bild kan jag bjuda på;)
var han liten här eller???
   

Oså blev han stor.. eller större:P

Lite sur är han nog oxå:P

nu ska det stojjas men min Sojjan:P



hoj hoj

Kommentarer
Postat av: mormor

heja på!!!

hoppas natten gick bra, om inte så blir nästa eller den efter riktigt bra. ni behöver båda (mor och son) er nattsömn. Jag vet av erfarenhet att två år utan nattsömn sätter sina spår.

2008-08-11 @ 08:31:05
Postat av: Sandra

Natten gick faktiskt ganska bra han vaknade 5 åt o somnade om till 8:O men denna natt gick åt fanders:(! men vi kämpar på.. dagarna går jätte bra iallafall:) ett steg i taget!

2008-08-11 @ 10:10:57
URL: http://dojjanjagandreas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0