Dolly pattar!

Det går väll sådär med vår plan.. På dagarna går det prima med ett par små undantag, ett par gånger har han fått mat efter 3 timmar men det kan man ju inte klaga på. Första natten sov han från typ halv 11 till 5 åt då o somnade om till 8.. så vill jag alltid ha det. Men inatt gick det inte lika bra o lite är det mitt fel.. jag var för trött för att kämpa för att jag gick o la mig för sent.. men jag ville ju umgås lite med min Andreas oxå. Iallafall.. han vaknade första gången vid halv 2, då hade jag sovit en timma, andra gången 2 tredje gången vid 3 o sen höll det på så till typ 5 då jag int eorkade mer o gav han tutte i min säng hela morgonen... Attans!!

Men nya tag!!! Inte ge upp!!

Jag har gått o skaffat mig Dolly pattar... känns precis som när mjölken rann till i början... det är så fullt så fullt! Försöker att låta bli o pumpa för vet ju att det bara kommer mer men ibland gör det så ont så jag är tvungen. Så nu har jag massa mjölk i frysen till den 23:e då mamma ska vara barnvakt:D! Då slipper vi ju truga med tllägg.
Den 23:e förstår ni så ska jag o Andreas gå ut o äta lite o kanske även ta oss en liten öl:D Gud vad jag längtar. Har faktiskt inte haft något behov förut men nu är jag JÄTTE sugen på en öl o lite barnledighet.. o efter begravningen vet jag ju att det går hur bra som helst för mamma med Theodor själv.. inte så att jag inte litade på henne förut men jag litade inte riktigt på Theodor, han kan ju vara lit emammig min lille grabb. Tror faktiskt att det var lite nyttigt för oss båda att vara ifrån varandra!

Nu ska jag nog gå o väcka min stora grabb som sussar så sött han behöver nog gå upp nu då han börjar jobba vid två.. måste ju käka lite oså innan!

Men först ska jag fixa lite bilder som jag lovat;)

   
Titta han sussar i vagnen!    
 
    
Öppnar Go boken paket!
 
 
O det är skoj!    
 
 
O goda är de med!
   
  
Läser med mamma!   
 
  
Jobbar å o vända mig om! 
 
  
Fick lite hjälp runt.. hihi!
 

Måste visa, Han kan snurra massor på filten.. hans hvud var förut där böckerna ligger! Duktig pojke!
      

Kommentarer
Postat av: Karin

Nu säger jag det igen, VI MÅSTE SES SNART!!! GUd så söt han är din lilla tjockis helt otroligt, min unge kan numera liknas vid den vilda babyn =) Kramkram

2008-08-11 @ 15:40:28
URL: http://www.nogg.se/Albindenlilla
Postat av: Sandra

JA VI MÅSTE SES!!! SNART!!!!

Ni är välkomna till oss när ni vill;)!!

Kan tänka mig det då får du springa av dig lite:P!

Din grabb går inte av för hackor han heller;)

Kramar

2008-08-11 @ 18:51:24
URL: http://dojjanjagandreas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0