Gardiner, Bus o skattepengar!

Idag har jag o mamma donat med våra gardiner.. eller det där var en lögn, de slinker ur en så lätt:P Mamma har donat o jag har tittat på, o tur är det för jag är lika handikappad med att sy som jag är att pula med datorer:P!
Det blev iallafall jätte fint, Tack mamma!
Efter gardinstyr o mat gick vi en sväng till myrorna o jag inhandlade en lampa för hela 45:- ett klipp eller vad?! Efter det gick vi till Hemköp för att köpa lite mjölk.. det var då jag upptäckte att 12 000 hade satts in på mitt annars ganska tomma konto:D så det blev lite mer än mjölk;) Skämde bort mig själv med lite natur godis o en extra smoothie.. köper ju alltid en men idag kostade jag på mig två!

Imorgon måste det styras lit ehär hemma.. jag har lagt en del tråkiga sysslor på hyllan i hopp om att det skulle göra sig självt.. men ICKE! Vi har fått undan en hel del men tyvärr lämnat det tråkigaste som tex att plocka in i linneskåp oså. O jag har en fråga till er som läser: Vart ifrån kommer allt småplotter? Som tex gamla laddare o annat.. jag kan inte förstå vad jag ska ha allt till men kasta kan jag inte förmå mig till. O var tska man göra av skiten?
O den största frågan av alla, fast den kan nog int eni svara på.. men hur i sjutton fick vi plats i en 2:a på 60 kvm när vi LÄTT fyller upp en 4:a på 99 kvm????

Ja ja det blir bra men önskar nog man kunde trolla bort lite små plotter!

Här kommer en lite bilder på mitt lilla monster:D
     gott gott
Käkar banan                       Gott gotti gott gott!!!

Nu ska jag pussa på mitt stora hjärta.. mitt lilla hjärta sover sött!

Hojsan

Kommentarer
Postat av: Thina

Åh helt underbart söt!!!

2008-08-07 @ 00:59:06
URL: http://superthiniz.blogg.se/
Postat av: karin

Gudars så glad jag blev när du skaffat blogg =) Kan du tala om för mig hur du gör för att 12000 ska trilla in på kontot?? =) puss o kram

2008-08-07 @ 08:58:00
URL: http://www.nogg.se/Albindenlilla
Postat av: Sandra

Haha ja du jag betalar en massa skatt:P

Pöss pöss

2008-08-07 @ 10:12:51
URL: http://dojjanjagandreas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0