Goder morgon!

Nu så har jag vaknat till liv.. har ju varit uppe sedan halv 7 men det är nog först nu jag kan kalla mig vaken!
Nu har lill grabben somnat om o jag bestämde kl halv 7 i mirrse att då han sover ska jag oxå sova... men likt fan sitter jag här nu pigg som en mört.. åh det lär jag få igen i kväll!


Min lilla skrutt unge har faktiskt skött sig super de två senaste nätterna:D. Natten till igår vaknade han bara kl 4 somnade om någon timma o åt sedan vid 5. Lite tråkigt att man måste kliva upp halv 7 men det kunde ju vara mkt värre.. jag har varit med om det:S. O i natt sov han typ lika somnade lite tidigare o vaknade lite senare typ halv 5 o vid 5 ville han ha mat.

Nu sitter jag bara o väntar på att timmarna ska gå så jag får öppna den där goda läskande kalla alkoholhaltiga drycken som står i vår kyl... tihi!

Längtar så efter den där carl-Johans mat oxå, han kan sin grej förstår ni!

Ett litet dilemma har vi dock( Läs I-lands problem)... Jag vill äta lamm till middag o vill även dricka vitt vin till maten.. o enligt Andreas så får man skämmas om jag beställer det!!?? Tycker ju inte om rödvin ju.. ska jag behöva dricka vatten till maten??
Får väll bli så kanske.

En liten sak till som kluras på..?? Måst eman ha typ skjorta o sånt på Carl-Johan.. jag har ju redan valt ut Andreas outfit för kvällen o det blev jeans o t-shirt funkar det eller kommer vi bli stoppade i dörren??

Det vore illa kan jag säga!

Nä nu ska jag nog vila en liten stund om jag hinner innan trollet vaknar!

Hoj hoj

Kommentarer
Postat av: en som vet

Theodor önskar sig INTE en hund i doppresent !!!!

2008-08-23 @ 19:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0