Helt otroligt men sant!!

Idag har jag o Dojjan varit på ica o hämtat ut hans Go boken paket ( våran snälla brevbärare brukar alltid ringa på dörren o lämna det men tror det är semestervikarier nu) Eftersom trippen till affären gick så bra så tog vi ett extra varv i folkparken o tänk min lilla gullunge somnade o sover än:O!! För er som inte redan vet det så har Theodor vägrat vagn i typ en månad.. men tror han gillar det mer nu när han kan sitta ordentligt i den. Han smågnällde lite på vägen upp till parken så jag rotade fram en napp o gav han... Då hände nått mer otroligt.. han tog den utan o gallskrika som han gjort nu de senaste veckorna, han har tyckt att mitt bröst varit en mkt bättre napp men nu så:D.
Kan kanske tyckas lite underligt att jag försöker tvinga på det lilla barnet att använda napp men det är aningens bökigt då han klänger fast vid mig dag som natt då får vi helt enkelt ta det där med nappen senare.

Go bok paketet har jag inte lyckats öppna än för det håller Dojjan i stenhårt.. vill ju inte råka väcka han nu oså är det ju faktiskt hans paket så han ska väll öppna det själv sen när han vaknar! Ja i övrigt i dag ska det nog bara lagas lite mat o sen tänkte jag nog att jag o Dojjan skulle ta oss en dusch tillsammans, det tycker han ju är så skoj!

Nu ska jag försöka lirka ur matvarorna som ligger under vagnen utan att väcka herrn!


Har tagit kort på han så ni ska få se sen.. måste ju ha bildbevis.

hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Karin

Nappar är fantastiska uppfinningar tycker jag... Albin har nog sin lite för ofta men det skiter jag i, han tycker det är mysigt så då får han ha den =)

Har ni köpt ny vagn?? kramkram

2008-08-08 @ 15:47:54
URL: http://www.nogg.se/Albindenlilla
Postat av: Sandra

Nej det har vi inte.. tyckte int edet var så stor idé då han hatade den förut men nu kanske det blir en ny då:P fast senare.. tänkte nog köpa oss en liten smidig sulky sen.

Kramar

2008-08-08 @ 16:31:04
URL: http://dojjanjagandreas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0