Herr toa=JA Palace= NEJ!

Det blev en lyckad ute kväll i lördags. Först var vi på Carl-Johan o åt sedan begav vi oss hem för att gå ut med hundar o klä på oss lite mer. Väl hemma möttes jag av en ur ilsk bebis som undrade vart hans mamma tagit vägen eller rättare sagt vart hennes tuttar var. Så sövde han lite snabbt.

Sen bar det av till staden. Det var jätte svårt att hitta någonstans att fortsätta parta på då vi inte ville trängas med miljontals i öltältet så det fick bli papa grappa o just där hände det absolut roligaste på hela kvällen:P

Karin var som vanligt VÄLDIGT kissnödig o efter en lång väntan kom en gubbe ut från herrarnas o sa att det fanns en toa med lås där inne... var ju pissoarer längst ut.
Så jag o Karin sprang in o klämde in oss båda på den lilla lilla toan.
Då vi båda kissat färdigt o det var dags att öppna dörren klev det in två herrar så vi fick snällt stå kvar inne på toan o vänta tills herrarna var klara.. o det tog sin lilla tid kan jag lova.. de skulle ju snacka väldigt mkt innan de väl skulle till o kissa.

Jag o Karin ( som stog som packade sillar på den lilla pytte toan) höll på o skratta ihjäl oss.. utan ljud då för gubbarna fick ju inte höra oss.
När vi trodde att kusten var klar öppnade vi sakta dörren o jo självklart hade det ju smygit in någon mer som hade "saken" ute o var i full gång att tömma sin blåsa. Vi ursäktade oss o kilade så fort vi kunde ut. Gubben som kissade misstyckte inte dock han skrek efter oss " Nämen så trevligt" Hahah O Karin sprang framför mig i korridorerna ut mot själva baren. Jag hade fullt upp med att bromsa in henne för att ta bort den gigantiska toapappersbiten hon släpade med sig under skon:P.

Efter det var tyvärr Karin o Stefan tvugna att åka hem o vi begav oss till palace.
O där slutade det roliga... palace är inget för mig.. eller så var det tråkigt just för att jag inte kunde tänka på annat än min lilla pojk som låg där hemma.

Det gick bra iallafall men nästa gång blir det nog inget palace.

Det var skönt att göra vuxen saker.

Jag tog väldigt dåligt med bilder hela kvällen men ett par ska jag lägg ain lite senare.

Hoj hoj


Kommentarer
Postat av: Karin

haha.. ja jisses så skojigt det var =) Det måste göras om men jag förstår att det var svårt att koppla av efter att ha hört dojjans missnöje... kramkram

2008-08-25 @ 12:05:38
URL: http://www.nogg.se/Albindenlilla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0