Imse vimse spindel!

Det kryllar av spindlar här i vår nya lya.. eller inte inne än tack o lov men utanför alla våra fönster är det feta nät o på balkongen bor det inte bara en utan två bamse Bossar!!

Så på kvällarna kan inte lilla jag beträda balkongen:(! Fy vad jag hatar spindlar... ni som känner mig vet hur mkt.. är sjukt rädd för dem oxå o jag vet hur löjligt det är men det förändrar inget.
Hatar att ha fönstrena öppna nu men måste ju få in lite frisk luft o bävar inför vintern.. är ju rädd att de ska vilja flytta in i vår mysiga varma lägenhet!


Dojjan älskar iallafall imse vimse spindel... låten alltså den o Klappa händerna när du är riktigt glad går alltid hem ja eller nästan. Undrar jag om grannarna gillar när jag skrålar på om kvällarna:P haha skulle inte tro det.. fast tror inte det är så lyhört jag har iallafall typ inte hört nått från dom. Då är jag nog mer orolig för Theodors gå stol... kan tänka mig att det kan låta lite då han flyger fram här hemma.. o ja han flyger för hans gå stol är faktiskt ett flygplan!

Nu ska jag sjunga lite o muntra upp den lilla herrn:P!!

Go kväll på er


Kommentarer
Postat av: Thina

Jennie älskar med Imse! hihi :D Hon blir jätteglad.. :D Här är det med fruktansvärt med spindlarna på kvällen utanför fönstrena och balkongen blää rysa

2008-08-12 @ 09:08:24
URL: http://superthiniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0