Party party!!

Tihi imorgon blir det lite partaj!!

Först ska vi till Carl-Johan o äta mat med Karin, Stefan, Nicke o Malin o sen bär det väll av till ett öl tält skulle jag gissa. Det ska bli sååå kul fast lite nervös är jag allt.
Har ju aldrig varit ifrån min grabb så länge o det var ju grymt länge sedan jag drack.. för tänk det ska lilla jag göra oxå.
Andreas har köpt hem lite cider till mig o sen blir det nog nån öl i tältet, ska ju inte supa men lite ska jag nog få i mig. Har faktsiskt inte saknat alkohol innan men nu är jag riktigt sugen.. mest på känslan tror jag att få vara lite barnledig o göra vuxen saker!

Ska pumpa som ett djur imorgon oså har jag ju massa i frysen till lille herrn.

Idag har vi varit på stan med Karin, Albin, Linda o lilla Tuva. Jisses så liten o söt den lilla tjejen är för att inte tala om charmtrollet Albin han vill vi se lite oftare!

Tänk att Lilla Tuva Bara är 1 månad o 1 dag yngre än Theodor o lika stor som ett av hans lår:P. Ser så knas ut att en så liten dam ( hon ser ju alltså i kroppen ut som om hon föddes igår) Håller upp huvudet o kikar efter lampor.. o tittar lite extra på en när man går förbi eller pratar med henne.. knas ser det ut!

Nu borde jag väll kanske sova.. så säger jag visst varje kväll:S. Men vill inte eller jag vill men vill ju vänta på att Andreas ska komma hem ju.. så tråkigt att gå o lägga sig själv.


Jag o Theodor kollade just på fyrverkerierna.. Han tycker dom är super fina fast de låter en aning för mkt. De väckte han nämligen idag. men det gick så bra så att somna om.

Nä nu ska jag nog vila upp mig inför morgondagen:D!!

Ha det!


Theodor hjälper mamma att diska.. ser ni så duktigt han diskar sleven?? Vad skulle mamma göra utan Dojjis??


Skoj o hjälpa mamma!


Här leker Theodor med Duken.. tycker inte mamma om för det står saker på duken som mamma inte vill ska ramla i golvet:P Men det struntar Stojjan:P!


Mammas skruttunge!!

Kommentarer
Postat av: mormor

Det är bra, låt grabben jobba.

Lite nytta ska man ju ha av dom.

2008-08-23 @ 01:00:20
Postat av: Karin

Ja jisses så skoj det ska bli ikväll... =) Vilken fin pyjamas han har då den borde vara lite liten snart va??? =) kramelikram pusselipuss

2008-08-23 @ 09:20:33
URL: http://www.nogg.se/Albindenlilla
Postat av: Thina

Underbara bilder!!!

2008-08-23 @ 11:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0