Stök o bök!!!

Japp idag har det bökats.. dock inte med linne skåpet, attans att det aldrig blir gjort! Men fixats massor har det gjorts o tänk både igår och idag var det jag somlagade mat, det brukar ju alltid Andreas göra.. det är ju han som är kocken i familjen:P.
Så idag lagade jag Rödspetta med rotfrukter i ugn.. det blev förstås mumma!

Idag har jag även ladat in massa bilder i datan så får se om man har nått o bjuda på... var så många kort så det är svårt att bestämma vilka man ska lägga ut:S

             
Bilder från förra ve3ckan i folkparken!



Dagen i övrigt har bestått av bus bus o åter bus... vår lilla Dojjan, alltså Theodor för er som inte redan hört att stackarn kallas det, har busat som sjutton i gåstolen.. han har fått värsta snittsen i den så nu springer han omkring o snor grejjer. Tror vi borde flytta upp lite prylar på högre hyllor kanske! Men nått kul ska väll pojkstacarn ha, ni skulle bara se hur stolt han blir då han får tag på kökshandduken som hänger på spisen:P

Nej nu är det bäst att jag leker lite med mitt lilla hjärta innan han ska sova!


               


Kommentarer
Postat av: Karin

Här är det också liv i luckan kan jag lova =) Fin Body han har på sig förresten hihi....

2008-08-08 @ 07:50:18
URL: http://www.nogg.se/Albindenlilla
Postat av: Sandra

Kan tänka mig det;) Ja visst är den fin;)

2008-08-08 @ 11:25:42
URL: http://dojjanjagandreas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0