Uppdatering!

Igår var vi på Bvc o tänk grabben hade vuxit lite till:P.
Nu väger min lilla knubbis alltså 9280g och är 67,5 cm lång. Tanten på Bvc sa att jag nog skulle kunna göda två små bäbisar med min mjölk o det tvivlar jag inte på för skulle man spara det Theodor spyr upp oxå så skulle jag nog kunna klara av trillingar ( alltså innan han spyr, skulle ju int ege ett stackars barn spya till middag).

Han fick ju även en liten spruta igår eller i mina ögon var den ganska så stor. Theodor tyckte inte om det.. blev super arg o skällde ut tanten efter noter men det gick över så fort tanten plockade upp sin nyckelknippa o skramlade med:P. Efter det sov han i typ 5 timmar med lite avbrott för mat då.. han var nog lite små febrig då han sov o gnydde o skruvade på sig en del men efter den långa tuppluren mådde han prima sen. Kanske eventuellt att han var lite kinkigare än vanligt på kvällen sen men inget vi inte hanterade.

Idag ska vi på stan o köpa oss lite nya kläder hela familjen.. det är på tiden kan jag lova för oss allihoppa!

Sömnen: Ja du den kämpar vi med o det blir inte överdrivet av den varan.. men får väll sova då han flyttar hemifrån, om typ 20 år! Bvc sa att Pappa skulle ta över i nån vecka eller så, så vi kunde vänja av han med att äta på natten.. men när skulle det vara..?? Andreas jobbar ju för fullt o orkar ju inte både jobba o ta hand om Dojjan hela nätterna. Oså är han ju inte alltid hemma då Theodor ska nattas o det behövs nog då.
Jaja hoppas han kan få några dagar i sträck ledigt så vi kan ta tag i det hela!

Nu ska jag försöka få liv i mitt stora hjärta ( alltså Andreas) Honom hittade jag för övrigt på soffan i morrse.. jag undrar vad jag kan ha gjort för dumt i natt för att han hellre skulle ta soffan??

Inte har jag välla snarkat???

Ha en bra dag på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

När Albin var 7 månader så vägde han lika mycket som dojjan gör nu =) tihi knubbis

2008-08-14 @ 10:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0