Vad har jag gjort???

Vad kan jag ha gjort för att förtjäna denna guldklimp...??
Vipps sa det så fick man reda på vad riktig kärlek är... trodde nog man kännt den förr men faktum är att kärleken till sitt barn är oslagbar.. o den för med sig så mycket mer. Den är kravlös.. man begär inte kärlek tillbaka av ett barn så som man gör av en partner eller en vän.. man älskar hur mkt de än skriker haha inget kan göra en lyckligare än ett barn! O kärleken till Pappan oj oj oj <3 i mitt fall Andreas;) Älskar han så otroligt för att han gett mig Theodor!
Jag tycker ju inte heller att det var så svårt.. träffade en dalmas.. hade en supermysig sommar.. blev tjockare o tjockare ( kan det ha varit för att han är kock?), Plupp sa det så kom en plupp ut, en liten Theodor plupp! Vackrast i världen i mina ögon! Livet fick en så mkt större mening o allt tack vare Lunarstorm:P!

Vad kan jag ha gjort för att få en sån underbar familj??

 Mina sötnosar:D


planerna inför dopet är i full gång så på måndag blir det bakning här hemma för hela slanten.


Alla frågar vad Theodor önskar sig o oj vad det är svårt att svara på.. om han skulle kunna prata skulle jag tro att han skulle önska sig en smörgås eller kanske paketsnöre för det är nog det som lockar han mest just nu:P Hans mamma skulle vilja ha en ny vagn för typ 6000 men det får hon välla inte:P!

Vi blir glada för allt.. det är ju tanken som räknas o att ni vill fira vår guldklimp räcker långt bara det! Men som sagt slår ni in paketen ni iallafall väljer att ta med er med paketsnöre så tror jag att Dojjan blir glad:) Smörgås är inte     
nödvändigt det fixar hans mamma!

Hejsvejs på er!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0