Välkommen till min nya blogg!

Så nu har man fallit för grupptrycket:P!!
Nej men sanningen är att jag ÄLSKAR bloggar.. det är ju tillåtet skvaller. Och eftersom jag då läser väldigt många bloggar så känns det inte mer än rätt att jag oxå skaffar mig en;)!
Vi har ett litet problem dock... jag är absolut ingen datanörd.. skulle nog kunna säga att jag är aningen handikappad vad gäller just datorer så jag kan inte för mitt liv förstå hur man laddar upp en visningsbild o har visst redan lyckats ladda upp 2 tomma inlägg, men va fan om ett par veckor, månader eller kanske även år har jag nog hittat rätta knycken!

Va har just flyttat, det var på tiden kan jag lova! Nu bor vi i vår efterlängtade 4:a fick knappa dygnet på oss att tömma o städa den gamla lägenheten det var jobbigt son satan men skönt att få det övetstökat på kort tid. Nu är vi inflyttade iallafall även om det finns massa kvar att göra... men hörre ni gisses vad bra det kommer att bli o gisses vad jag trivs. Det blir jag nog tvungen att göra för någon mer flytt blir det inte på ett tag.

Idag Var först Ullis o hälsade på.. tihi Ulis är lite rund om magen;). O sen kom Cissi o Ginga förbi.... Ginga det lilla bus monstret passade på o kissa på min nya matta.. tur att det var en billig skit matta från Ikea!


Nu kommer snart min Andreas hem från jobbet o imorgon kommer mamma o ska sy upp lite gardiner... snart mina vänner, snart blir det fason på det hela:)!


Sov gott

 


Kommentarer
Postat av: Cessili

nu har jag hittat dig med. kram

2008-08-05 @ 23:28:02
URL: http://icessilisvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0