Dumma dumma jag!

Fy vad jag är dålig på att skriva blogg.. skäms på mig!

Hopp vad har hänt sedan jag skrev senast?? jo det skulle jag kunna skriva här om det nu inte vore så att jag är lite smått senil:S

Men i måndags bakade vi iallafall pepparkakor o julhandlade.. så nu har vi köpit alla julklappar för i år bra bra tycker vi:D!

Idag fyller min lilla baby år, eller kanske borde jag skriva stora baby! 22 hela år blir han idag!
Har fikat o ätit tårta med Britt, Mamma o Kent idag!
Nu jobbar 22 åringen till 22:P.

Imorgon bär det av till Vika för att kika på lucia. Nea ska visst sjunka i en kyrka.
Kanske att jag försöker klämma in ett litet besök hos Karin i sitt nya hus.

O på Lördag är det ett försenat 25 års kalas för Malin o om tid finnes ska vi även en liten tripp till Thiniz med familj o förhoppningsvis pyssla lite!

Nu önskar vi bara finna en grön plast gran ( för man kan ju inte ha vit) o sen är vi nog redo för julen tror jag:D!

Idag när vi var på stan spanade jag efter lite kläder till Stojjan. Å så deppigt! Han börjar ju sakta men säkert att växa ur strl 80 nu o 86 är inte lätt att finna bland baby kläderna:(. På typ alla baby avdelningar är det upp till strl 86 men det finns inte mkt. Finns ju även på barn avdelningarna men då blir plötligt kläderna JÄTTE stora o med stora menar jag grabbiga, Hårda byxer o typ klumpiga tröjor inga mysiga kläder direkt. Inget kryvänligt direkt. Tror han är lite för stor för sin ålder.. men inte så stor väl??

Jaja vi spanar vidare!

Nu ska jag klo på tv o hänga tvätt!

Hojsan!

Kommentarer
Postat av: Thina

Alldeles precis lagom stor lilla sötisen! Men trist med kläderna! :/



Jennie kan ännu ha en del 68 =0 Men oftast 74. Är det så stor skillnad på dem? Det kan inte jag se riktigt :S



Pussa Stojjis från mig o hälsa grattis till gubben! :P

2008-12-10 @ 22:34:20
URL: http://superthiniz.blogg.se/
Postat av: Thina

Jovisst är det skillnad på dem men inte så mkti storlekarna trodde jag.. De är väl typ lika långa exempelvis.. Jag förstår hur du menar med kläderna.

2008-12-10 @ 23:52:22
URL: http://superthiniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0