Jul o snorvalpar!!

Idag har vi firat lilljul hos Gammelmormor Sonja:D!

Det var super mys, men god mat, fina klappar o mysigt sällskap!

Theodor har uppfört sig exemplariskt trotts att han har energi till tusen. Sov halva vägen dit o busade andra halvan, jag har ju varit lite nervös för resan dit eftersom min son hatar att åka bil o det är ju lixom 12 mil! O på vägen hem somnade han innan vi kommit ut ur västervik:O!

Jaha nu kom min baby hem.. han har varit hemma hos chefen o druckit lite öl. Lite små lullig är han nog allt.. tihi!

Men nu till snorvalparna: När vi åkte igenom viken på hemvägen Mötte vi dom.. med huggtänder o.. nä skojja bara. Men då vi passerade Banken i viken så small det till. Nån liten snorvalp kastade en snöboll rakt på bilen ( jag undrar vart han fått snön ifrån). Jag sa till mamma o stanna, jag ville ju skälla på dom:P Fast de små fegisarna sprang ju såklart. Men vi åkte efter ville ju skrämma dem lite. mötte en securitas bil o berättade för han. Den lilla stackarn har nog inte allt för mkt att göra i viken en söndags kväll så han flina stort o sa att han nog skulle skrämma dom.
Han tog över vår jakt o vi fortsatte hem:D. Det tråkiga är ju ( som Andreas pessimist just sa) att det var just att bli jagad dom ville men det kvittar för på så sätt fick ju vi lite kul oxå:P!

Nä ni gott folk på tisdag bär det av till Dalarna o jag gissar att jag kommer att vara mkt upptagen med att packa imorgon o inte kommer ha så mkt tid att skriva så bäst att passa på o önska er alla en RIKTIGT god jul!!!

Glöm inte att ställa ut gröt till tomten nu;)

Haha påtal om tomten så sa Linnea nått skoj. Hon tror Tydligen inte på tomten längre för hallå " Ingen kan ha så där stor näsa" haha.

Nu ska Sandriz sussa!!!!

Kommentarer
Postat av: Cessili

De är smarta barn haha ha det så bra i Dalarna om vi inte hörs innan ni åker, kanske tittar upp imorgon i julstöket om det hinns med, kram kram och god jul på dig om inte annat.

2008-12-22 @ 00:46:01
URL: http://icessilisvarld.blogg.se/
Postat av: Wickii

Detsamma gumman! och knasig det är jag och kommer alltid förbli. Var rädd om dig och er när ni ska ut och fara. Har ett julkort till er men har ju inte fått i väg det ännu.. =( Hälsa dina pojkar

2008-12-22 @ 15:39:36
URL: http://wickiis.blogg.se/
Postat av: Thina

Hahaha Linnea bus :D



Jag hoppas att ni får en jättebra jul i Dalarna och hälsa till dina älsklingar! kram kram gumman!

2008-12-22 @ 22:40:27
URL: http://superthiniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0