Nya tider..

Snart nytt år.. ojsan vad tiden springer iväg!

Idag har jag varit o klippt mig.. jag blev nöjd fast skulle vilja få bort mina fula slingor oxå men det får nog bli 2009 tror jag.
Mamma tog hand om Stojj medans jag var o gjorde mig nyårs fin o han hade visst sovit hela tiden.

Efter det åkte vi till City gross på jakt efter kalkon, o där var vi inte ensamma kan jag säga. Någon kalkon gick inte att finna så nu står Anka på menyn istället men det är ju mumma det oxå. Tror det mesta blir mumma då Andreas står vid spisen :D

Nu ska ni få höra på nått riktigt märkligt: Theodor har varit lite små knölig att ha att göra med de sista dagarna.. han är nog inte riktigt kry än tror jag. O idag fick jag nog på allt bärande så jag satte ner han i vagnen ( den nya som varit trasig) o rullade omkring på han här inne.. o tänk han somnade på 5 minuter! Han måste ha varit jätte trött tänkte jag men nu på eftermiddagen gjorde jag det samma o han somnade lika fort igen:O!
GÖTT!!

Nu sover han än o det är väl kanske inte jätte bra men jag orkar inte bry mig.. det är lite emot mina priciper att väcka han.. vill inte! Så han får sova så får vi se hur natten blir!

Jahopp nu känner jag mig riktigt stressad jag måste ju packa massa idag. Har skrivit typ en meter lång lista med saker som ska med:O Tror jag ska kolla igenom den igen o se om vi verkligen MÅSTE ha med oss ALLT!!
Dags att packa då men innan det skulle jag vilja önska alla som läser ett riktigt gott nytt år!!!!!!!!!!!!!!!

Hej hej

Kommentarer
Postat av: MORMOR

Jätteväskan var packad, och så glömde du den här!

Jag önskar er ett Jättegott Nytt År

2008-12-31 @ 18:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0