Pigg som en mört!

Nja som en mört var kanske att ta i men mkt mkt piggare är jag.. skönt för på söndag ska det ju firas jul men min sida av familjen o imorgon skulle jag behöva ut på stan o handla en till julklapp till min Andreas!

Idag har Cissi varit här o fikat, hon o Stojjan var värsta bundisar! Trots att det var ett tag sedan de sågs så kunde hon plocka upp han o gosa hur som o han tittade beundrande på henne:D

Annars har vi inte hittat på så mkt tror att jag är piggare i huvudet än vad jag är i kroppen.. vill så mkt men händer nada. Imorgon bara måste jag städa iallafall oså skulle jag nog behöva packa lite för vi åker ju på tisdag vore ju skönt o ha det mesta klart!

Jag har slängt på lite kulor på granen idag oxå, mkt fin o ståtlig blev den tycker jag! Fast den skulle behöva en liten stjärna.. får se vad vi kan hitta på imorgon, den måste ju vara röd eftersom granen är klädd i röda o svarta kulor.

Du ska veta Karin att din kommentar värmde massa så nu tycker jag massa massa synd om dig o din mage!


Marcus fyller år o hur dum han än är så förtjänar han väl ett grattis.. mest då för att jag ska få ett tillbaka i april, oså för att ni alla ska veta att han blir ännu ett år äldre den där Marcus:P!
Grattis grattis!

Jahopp Nu ska jag nog krypa ner i soffan o glutta lite på tv sen sk adet nog sussar tidigt ikväll!

Ps. hur duktig är jag då som skrivit hela två inlägg idag???


Kommentarer
Postat av: Karin

Du 'är jätte duktig =) O jag mår mycket bättre nu!!!

2008-12-19 @ 22:06:00
URL: http://www.nogg.se/Albindenlilla
Postat av: PoAtheET

Ja men klockan 08.00 kliver vi upp, 08.06 äter vi frukost. 08.17 rengör vi oss plus köket. 08.39 drar vi på ytterkläderna. 08.41 går vi ut en sväng via ICA-Strömmen. 08.58 går vi mot stan och letar på en julklapp. 10.00 hänger vi på låset vid bolaget. 10.09 går vi hemöver med fulla påsar. 10.25 är vi hemma och preppar lunchen & drar av ett par golv. Sen gör vi vad fan vi vill tills jag börjar jobba :-)

2008-12-19 @ 23:45:38
URL: http://andreasarvidsson.blogg.se/
Postat av: Thina

Usch att du varit så sjuk stackare! :( Ja, mest duktig som bloggar. Blir helt förvånad när jag går in och det är nya inlägg! Nu ska jag strax krypa ner bredvid gamlingen och sussa ;D Puss!

2008-12-20 @ 00:49:44
URL: http://superthiniz.blogg.se/
Postat av: Stefan W

Läs gärna mitt nya inlägg som handlar om DRICKSVATTEN, du kommer lära dig mycket och bli pepp på vatten! :D

2008-12-20 @ 01:00:08
URL: http://stefanweei.blogg.se/
Postat av: Julia

Ville bara lämna ett litet spår så du vet vem som läser din blogg:)

Söt blogg annars:P

2008-12-20 @ 01:03:47
URL: http://juliaalindblad.blogg.se/
Postat av: Cessili

japp lille kalle theodor och jag är ju versta polarna ju hehe, hörse imorgon, sen eller vad man nu ska kalla det nu ska vi krypa till kojs, sussa sött.

2008-12-20 @ 02:51:04
URL: http://icessilisvarld.blogg.se/
Postat av: Marcus

Tack för grattiset, men tyvärr, jag går inte på den lätta. Jag fattar att det är nåt riktigt lurt..

2008-12-21 @ 01:12:26
Postat av: m

Man kan väl inte "slänga lite kulor i granen"

Julpynta är en helig sysselsättning som utövas med vördnad under hela december månad.

2008-12-21 @ 10:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0