Så sjuk så sjuk!!

Gisses vad lilla jag är sjuk.. igår trodde jag nog jag skulle dö ett par gånger men tack o lov så kom min mamma o gjorde pannkakor åt mig! Natten dock var nog den värsta jag varit med om.
O ni som känner mig vet ju att det är VÄLDIGT synd om mig när jag är sjuk.
Jag klev typ inte upp ur sängen en enda gång.. gissa om Theodor tyckte jag var tråkig??

Idag mår jag lite bättre iallafall fast är riktigt riktigt slö så Theodor tycker nog fortfarande att jag är tråkig o det ser ut som faaaaaaaaan här. Mkt pågrund av den där Stojjan.. han är vild. igår tömde han skohyllan på skor, plast skåpet på plast och linne skåpet på ja linne o idag har grabben hunnit med följande: Skohyllan, plastskåpet och bokhyllan.. duktigt va??

nä nu ska jag slänga mig i soffan o tycka VÄLDIGT VÄLDIGT synd om mig själv medans mitt lilla monster sover!!


Kommentarer
Postat av: Karin

Jag har en släng magsjuka så det är synd om oss båda idag men lite extra synd är det ju om dig såklart =)

2008-12-19 @ 13:34:56
URL: http://www.nogg.se/Albindenlilla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0