Så var julen över..

Vet att jag är dålig på att uppdatera men ni ska veta att jag tänkt massa på det!
Jag har slarvat bort kabeln till kameran o kan därför inte ladda in några bilder ( ännu värre är att det är slut på batteri o jag kan ju inte heller ladda den utan kabel) o ville ju börja men ett inlägg med julbilder men nu kunde jag inte vänta längre:P!

Vi har haft det super bra i Dalarna, Farmor i Gubbo skämmer bort oss:D!
Resan dit gick oxå över förväntan, Theodor sov på det första tåget o på det andra var han glad fast lite rastlös förstås vilket är mkt förståligt!

De två första dagarna i Dalarna var Stojj väldigt glad o go men sen blev stackarn sjuk. Fick sin första feber, tyckte så synd om han. Natten till annandag jul så sov jag typ ingenting, han var så läskigt het o bara låg o gnydde. så jag satt där o baddade han med vatten o ammade frinetiskt ( stavning?)

På Julafton kom tomten såklart, han var en rolig prick minsann. Theodor tittade skeptiskt på han men blev faktiskt inte rädd!
Mycket fina klappar fick vi o Theodor passade på o göra sig till lite med att gå tre fina steg på egen hand:D!

 Idag har dock det allra bästa hänt tror jag, eller gud detta låter ytligt Men ni som känner mig vet ´hur besviken jag blev då vår vagn gick sönder o idag kom plötsligt ett litet paket hem med reserv delar.. så idag har min kära Andreas skruvat o meckat så nu funkar den:D det trodde jag väl aldrig!!!


SÅÅÅÅÅ glad!

På nyår bär det av till vika, Vi ska vara hos Jennie o Kubbe med Nicke, Malin, Linnea o Rasmus! Det blir middag o mys!

Nu mina vänner ska jag krypa ner i soffan hos Andreas o mysa tror jag;)!

Sov sött


Kommentarer
Postat av: Thina

Stackarn som varit sjuk och stackars er med.

Bra med vagnen!! :) Mest :) Förstår att du är glad!

Låter toppen med julen och så med.

Saknar er massor =(

2008-12-29 @ 21:33:28
URL: http://superthiniz.blogg.se/
Postat av: Cessili

ja klart hon får låna sina skor hehe. slutar kl 15,00 är hon hemma då så kan jag titta förbi med dem. kram så länge.

2008-12-29 @ 23:12:02
URL: http://icessilisvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0