Underbara unge!!!

Jisses vilken underbar unge jag har:D
Han har sprungit omkring i två dagar nu o bara as garvat! Smilar upp sig hela tiden o skrattar konstgjort.. hahaha! Så söt sååå!!

Idag har vi handlat lite. har ju varit på jakt efter en overall till Stojj ganska länge o idag hittade jag en JÄTTE fin!"!
Han fick ett par braller oxå snygga som bara den.. fast lite sur är jag iallafall för exakt samma byxor kostar typ 70 kr mindre på baby avdelningen! Grrr trött på strl 86!!!
Vi var o shoppade en plast gran oxå så den ska nog pyntas imorgon tror jag.. får se hur det går för när jag plockade upp den blev Theodor JÄTTE rädd.. stackarn, fast han vänjer sig nog vid den snart!

Nu är det nog inte långt kvar tills Stojjan går tror vi.. eller det kan man ju inte riktigt veta men han har nu lite små vingligt tagit två steg på egen hand ett par gånger.. åh han ser så stolt ut. Så snart skenar han väl iväg.. kanske man vet ju aldrig!
Fast jag är ganska tacksam över att han tar det försiktigt för vi vill ju inte ha lika mkt blåmärken som när han lärde sig att resa sig själv!


Jag är förskyld:( Stackars lilla jag.. måtte jag bli frisk till jul! Är alldeles matt o snuvig.. fy o blä men det blir nog bra får vi hoppas.. måste ju vara super friska om vi kanske ska träffa Theodors farmor i jul ju så var så snälla o håll tummarna för att vi blir o håller oss friska!!!


Det var meningen att jag skulle åka till Åby o träffa Ullis o hennes gullegumma men tyvärr var hon oxå sjuk så får bli en annan dag.. tråkigt saknar dem nu faktiskt.
Saknar Thiniz o lill Jennie oxå.. känns som det var jätte länge sedan.
O cissi o Toris var oxå länge sedan:S!

Jahopp detta var nog vad jag fick ihop för denna gången!!
Ha det gött allihopa!!

Kommentarer
Postat av: Thina

Saknar dig med.



Krya på dig!

2008-12-17 @ 19:38:17
URL: http://superthiniz.blogg.se/
Postat av: Cessili

Saknar dig med gumman men jag är faktiskt ledig i helgen så vi kan väl ta och träffs då om du inte har nått inplanerat. kram kram

2008-12-17 @ 21:44:12
URL: http://icessilisvarld.blogg.se/
Postat av: Dina käre Andreas

Jag tror att jag vet varför Ullis inte kunde träffa dig idag. Du vet det där mordet som skedde i Åby igår? det är förmodligen Ullis som har slagit ihjäl Jim och nu sitter hon i häktet och kan därför icke träffa dig. Men det kan ju vara för att hon är "sjuk" också . .

2008-12-17 @ 23:54:14
Postat av: MORMOR

Jag har plockat fram julgransfoten åt dig, kommer med den vid 4 tiden.

Lägg fram skopan så jag får med den!

2008-12-18 @ 12:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0