Farsdag, namnsdag och banankaka

Idag har lille Theodor namnsdag:D!
Idag har Andreas upplevt sin första farsdag som far:D!
Idag har jag bakat banankaka:D!

Theodor fick vantar och fiskolja av sin mormor i namnsdags present
Andreas fick frukost på sängen, en tröja och tre par kalsonger i farsdags present. när han kommer hem ska han även få banankaka.. jag bakade nämligen en igår med men den var visst slut innan han kom hem:O Hur har det gått till kan man undra??

Linnea sov ju hos oss från fredag till lördag, hon är ju bara för söt!
Busade massa med Theodor.. tror nog han är lite betuttad i henne;P. Han var hur lugn som helst i hennes sällskap, tycker nog hon ska vara här varje dag jag:P.
I fredags var vi på stan o handlade farsdag present sedan gick vi hem o åt pizza efter den åkte Malin o Rasmus hem så då mös jag o Nea ner i soffan med lite glass. Vi läste saga i flera timmar o somnade visst vid 12 snåret:O.
O gissa vem som var lyckligast i världen över att vakna med en Linnea i sängen?
På lördagen badade Theodor och Linnea badkar, vi bakade banankaka o sen kom Malin in då det var meningen att hon o jag skulle gå på bio men det var utsålt då vi kom dit, Ja jag vet vi borde bokat!
Mamma skulle vara med Linnea o Theodor då Andreas jobbade, så efter att vi upptäckt att det inte skulle bli nån bio så började vi leta efter dem runt hela stan ( vi visste nämligen att de var ute på promenix). Mamma hade ju min nyckel så vi kunde ju inte gå hem. I en timma typ sprang vi runt o letade efter dem.. o mamma svarade inte i telefon.
Tillslut hittade vi två lyckliga barn, gungandes i folkparken!

Så vi gick alla hem o fikade istället. Planen var att vi skulle baka pepparkakor men det var slut på pepparkaksdeg på hemköp så vi struntade i det!

Idag har jag mest tagit hand om mig själv.. gått o myst o tagit en lång dusch oså! Borde nog städa men orkar faktiskt inte.. jag har ju diskat, satt på en tvätt, lagat mat till både mig o Stojjan, bakat kaka och fikat med mamma! Kan man begära mer? Gissar att den där Andreas tycker det men han är ju ledig imorgon så då kan han ju göra det själv:P!

Nepp nu ska jag dricka en kopp kaffe tror jag!

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0