Halloween o sånt!!!

Vet att framförallt Karin väntar på bilder o det kommer men orkar inte just nu.
Om ni vill kika på lite bilder kan ni gå in på söta http://superthiniz.blogg.se/ .

Vi hade iallafall super trevligt o grabbarna här hemma hade det bra!
Längtade massa efter dem men Thiniz, söt som hon är, lugnade mig! O mycket riktigt hade de ju det bra!


Idag har Ullis o lilla söta Emilie varit här o hälsat på. Skruttan ler en massa o Theodor väntar förväntansfullt på att hon ska bli större o vilja leka massa.
Har bara varit hemma idag för trodde nämligen att de skulle komma o hämta vagnen idag för lagning.. men det gjorde de ju inte:O. Fick mail vid typ 4 tror jag om att de skulle komma på fredag istället.. kul, mera väntan ( läs med en gnutta ironi) Jaja glad att de fixar den iallafall men allt är lite extra krongligt då hon jag köpt den av inte kan så mkt svenska, blir lätt missförstånd! Men det ska nog ordna upp sig!

Nepp sepp nu ska det nog sussas.. o jag ska verkligen försöka skärpa mig framöver o blogga mera mera mera!

Sussa sött allihopa!!


Kommentarer
Postat av: Thina

Gullet då!!! =)



Bra att du ska blogga massa =D Går ju in jämt o kollar läget ju =P

2008-11-04 @ 23:04:53
URL: http://superthiniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0