Lilla Nea!!

Idag har varit en lugn dag. Jag o Andreas har fått en dålig vana.. vi har börjat titta på Dexter. Det är i sig väldigt mysigt, vi kryper ner i sängen med datorn med en varsin hörlur i örat o ibland en Stojjan i mellan oss men...
Två nätter i rad har vi varit vakna till 2. Det går ju inte sluta titta, sååå spännande!

Så slitet är det.. men gisses man lever ju bara en gång:P.

Idag har vi iallafall gjort levergryta mmm den godaste jag ätit.. tyckte mamma med:P!
Sedan var vi ute på en promenix o lekte lite i lekparken, sen kom mamma o hälsade på o åt lite levergryta såklart, vi mummmmmmmmsade även lite glass!

Nu sover Stojjan.. han har för övrigt gjort sig en ny vana, han har nu i tre dagar bara sovit en gång på dagen! vad tycker vi om det?? Ja jag undrar hur han orkar för det i sin tur leder INTE till att han sover bra på natten! Han blir ju väldigt grinig till kvällen men sover ju väldigt länge då på dagen så det är väl bara att gilla läget antar jag!

Min lilla plutt är blå:S. Japp han ligger lite före sin tid stackarn.. vill så mkt mer än han kan så inte nog med att han reser sig mot ALLT han har börjat släppa oxå:O o ni kan ju gissa vad det leder till..?
Han ramlar ju såklart o slår sig överallt! Fast just idag tror jag faktiskt han lärt sig lite bättre hur man ramlar på rumpan så det löser sig nog snart.. o snart blir det väl värre då han ska ut o gå!
Det vill han nog redan nu för favvis sysslan är att stå o hålla sig i soffan, vända sig om o ta tag i bordet.. detta kräver ju ett litet stapplande steg:P haha motoriken är inte riktigt hundra.. ser mer ut som han slänger sig i mellan men det funkar ju ( oftast). Gisses vad fort allt går.. jag blir helt slut av hans utveckling, då kan man ju bara tänka sig vad det måste kräva av han själv!

Imorgon kommer Malin, Linnea och Rasmus in till stora staden o min lilla Nea ska sova hos oss:D. Har saknat henne massor.. saknat att mysa med henne själv. Så skulle tro att vi köper massa gott o typ hyr en film o på lördag tänkte jag att vi skulle gå till lekparken o busa. Min lilla plutt Nea har ju oxå gått o blivit stor.. vad är det som händer???



Andreas skynda hem från jobbet så vi kan titta på Dexter:D!!

Hojsan hojsan!!


Kommentarer
Postat av: Karin

Du får ursäkta men vad faaan är dexter??? =)

2008-11-06 @ 21:21:17
URL: http://www.nogg.se/Albindenlilla
Postat av: Alexandra

Tv program Karin:D!

Bra grejer!

2008-11-06 @ 22:09:54
Postat av: Thiniz

Jennie sover inte som förut heller =0 Läskigt!!

Gud så söt hon är Linnea! Så lik Malin!

2008-11-07 @ 00:28:26
URL: http://superthiniz.blogg.se/
Postat av: Lillstrumpa

Dexter är ju grym.. älskar honom. Uppdatering i bloggen med strunt nu..

2008-11-07 @ 01:23:46
URL: http://wickiis.blogg.se/
Postat av: Andreas den förskräcklige

Jag håller på för fullt att utbilda Theodor till en "Dexter". Lektion numero uno: Vi säger att vi hookar en hundring ihop; du får sex öre!!

2008-11-07 @ 23:32:45
URL: http://andreasarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0