sömnbrist javisst!!

Har försökt att få Theodor att somna i sin egen säng typ sedan 11 i förmiddags, har inte lyckats än!
Eller nu sover han ju men tyvär så blev det i min famn.

Han skrek typ i en timma förut i sängen så var tvungen att plocka upp han o ge han lite lunch efter det så busade han på fram till typ för nån timma sedan. Jag la ner han i sängen men han vråla på, kom på att det kunde vara bra med lite mellis innan han somnar så vi åt lite macka. Han var så trött att han somnade mellan varje tugga typ.
Hur kan man somna i matstolen men inte i sängen?
Så tog den sovande bebisen o la han i sängen.. herrn slog självklart upp ögonen o började grina. Plockade upp han för att trösta o sedan försöka igen men han somnade så fort jag tog upp han.
O visst är det bra men då somnade han ju inte själv iallafall:S

Jaja bättre lycka ikväll.


Nu ska jag o mitt trötta huvud lägga mig en stund i sängen o vila!





Kommentarer
Postat av: Thina

Önskar att jag kunde hjälpa...

2008-11-21 @ 16:57:32
URL: http://superthiniz.blogg.se/
Postat av: Marcus

Usch vad jobbigt! Får hoppas att det blir bättre snart.

2008-11-21 @ 20:14:36
Postat av: PoAeten

Vem fan är Theodor??

2008-11-21 @ 22:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0