Fredag lalalalalala!

Nu är det fredag igen! Man skulle kunna tro att det är en mkt roligare dag än alla andra i veckan o för de flesta är det nog det men min Söta sambo jobbar ju helg så fredag för mig är typ som alla andra dagar.. blä!

Men han var ju ledig igår så vad klagar jag för!?

Idag tror jag att jag ska gå på stan med Cissi..? Fast har inte pratat med henne på ett tag så vi får se vad hon säger när hon vaknar!

Mitt lilla pyre sover i sin säng o mitt stora pyre sover på soffan.. Igen.. skulle allt kunna tro att han inte vill sova med lilla mig.. tror ni jag snarkar?

Sedan Theodor tog sina första kryp tag har han inte krypit mer... vill inte.. kan inte! Eller lite igår kröp han på biljardbordet, låter säkert va? o nu på morgonen kröp han fram till mina skor som stog typ två meter ifrån han! Jag tror jag kommit på det hela.. han kryper bara då det är nått han inte får.. typ tugga på mina skor eller dricka upp mitt kaffe:P Busfrö!

Tycker ni komenterar dåligt.. jag vet ju att det är fler än Karin, Thina och Cissi som läser min blogg o visst är jag glad för deras komentarer men alla andra då??
Komentera mera!!!!!

Nu tror jag mitt stora pyre har vaknat så ska ge han en fredags pusssssss!!

hojsan

Kommentarer
Postat av: Thina

Håller med om det med kommentarer.. Får bar anågra få fast massa läser =( Det är ju så skoj att få kommentarer ju!

Härligt att få se er en stund förut! puss!

2008-10-24 @ 21:25:13
URL: http://superthiniz.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Du får en kommentar av mig vettja. Hoppas att du blir glad nu Sandra. Kram kram

2008-10-24 @ 22:03:58
URL: http://wickiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0