Fy bubblan!!

Nu var det ett tag sedan.. ber om usäkt men har verkligen inte haft tid.
O Thina utmaningen får vänta:P!

Här hemma har det inte varit så skoj de senaste dagarna kan jag säga. Jag är helt slut!!!
Theodor har glidit in i gamla vanor och sover VÄLDIGT dåligt på nätterna o nu idag har han blivit förkyld IGEN. Så antar att nätterna inte kommer bli så mkt lättare.

Igår hände nått väldigt skumt..
Jag o Theo hade varit hos Cissi o fikat, Toris var där men ( mkt skoj att träffa dem båda). Jag blev iallafall vrål hungrig, gick till hemköp o köpte lite mat sen hem. Då jag stog i hissen gungade det till lite.. oj tänkte jag måste äta.
Gick in satte in min mat i micron o gjorde kvällsgröt till Stojjan. När jag satte mig ner o skulle mata han såg jag plötsligt inte munnen på han:O! Blev jätte rädd o bar aöste i mig mat i förhoppning att det var just det som saknades.. men så var nog inte fallet.. det blev bara värr o värr o Stojjan blev så klart bara argare o argare. Tillslut ringde jag mamma men hon kunde tyvärr inte komma ( mådde själv dåligt) så jag tog en arg Stojjan o la mig... vi somnade o sov i en timma.. sen kom värken! Det gjorde så JÄVLA ont i huvudet.. mest i högra sidan .. ner i nacken o ut i armen.. gjorde så ont att jag grät så ringde mamma igen som kom direkt.

TACK TACK TACK!!

Hon ringde sjukvårdsupplysningen o jag fick prata med nån tant o beskriva lite hur det kändes. De sa ju inte direkt vad det kunde vara men hon nämde migrän ett par gånger.
Iallafall skulle jag ta alvedon å vila så skulle de ringa upp om ett par timmar o kolla läget!

Det blev bättre men hade fortfarande huvudvärk då jag vaknade.. o det kändes som jordens baksmälla eller nått.

Nu mår jag iallafall bra men är väldigt trött som sagt.. vilket jag ju var innan oxå.

Idag har Stojj varit väldigt märklig... glad på förmiddagen men nu ikväll har han vrålat o gnällt för hela slanten.
Ingen aning om vad det kan vara med han. Nyss däckade han iallafall. Stackars liten!

Ja gisses vad har hänt sedan jag skrev senast.. massa troligtvis men just nu står det ganska still.
Vi har iallafall träffat lilla Emmelie ( vet inte riktigt hur hon stavar sitt namn än) o i måndags var Thina o Jennie här. Stackars Jennie var int epå humör hon fick nämligen en tand samma dag Hoppas det lilla charmtrollet mår bättre nu iallafall!

o veckan innan träffade vi ju även charmtrollet nr2 på stan.. pratar såklart om Albin:D Det är en glad liten filur!
Självklart var hans mamma Karin med!

Nu ska jag knyta mig!!



Kommentarer
Postat av: Thina

Härligt med ett blogginlägg ÄNTLIGEN SANDRA!!! ;P hihi. Vad läskigt det där dock... Det låter verkligen som migrän. Jag hade det förr och så hade jag det en dag för ett tag sedan när jag var ensam hemma med Jennie så jag förstår att du blev rädd! Jag såg ingenting och blev skiträdd. Trodde jag skulle tuppa av och att Jen skulle bli själv här hemma :( Men Milla sa åt mig att dricka massa vatten och ta värktablett och det hjälpte faktiskt, fast själva huvudvärken som också kommit sen gick inte över förrän dagen efter.

2008-10-03 @ 08:16:54
URL: http://superthiniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0