Hemgården??

Nu känner jag mig redo att gå till öppna förskolan! Har hört att Hemgården ska vara jätte mysig. Är det någon som vet vad de har för öppet tider?


Igår hände det grejer ska ni veta! Igår när Mamma o Cissi var här så satte sig Theodor upp helt själv från mage. Oså gröp han lite oxå:P! Han har ju ett tag nu tragit sig fram lite lite men han blir ju så arg när det inte går som han vill... igår tog han iallafall typ två tre kryp "steg" åt gången vid ett par tillfällen!

Theodor hoppade över sin eftermiddagslur igår o var därför jätte trött o somnade redan vid 8.. vaknade sedan tre gånger innan Andreas kom hem vid 22 när han då vaknade o fick syn på pappsen så blev han klarvaken ( han var ju tvungen o visa pappa att han lärt sig krypa ju:P) o sen var han vaken till typ 2.. suck!!!!

Oså vägrade han att sova förmiddag idag oxå fast nu sover han tack o lov.. men vart ska detta sluta?? Han blir ju inte direkt nån glad bebis om han inte får sova o jag blir verkligen inte nån glad mamma av att inte sova!
Men nu är jag trött på allt detta sömn snack!!


Hoj hoj på er!


Kommentarer
Postat av: Thina

Gud va kul med hans framsteg! =) Vi hänger gärna med till den Öppna förskolan om ni vill.

2008-10-21 @ 18:12:22
URL: http://superthiniz.blogg.se/
Postat av: Karin

Hej hej... Åhh då har ni snart fullrulle hemma tihi... inom två veckor kryper han för fullt kan jag lova. Albin mår bättre nu tack o lov... usch hoppas inte du behöver vara med om att stojjan inte kan andas =( för det var ingen höjdare... NU MÅSTE VI HÖRAS SNAR. Marknad imorgon??? kramkram

2008-10-21 @ 22:21:15
URL: http://www.nogg.se/Albindenlilla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0