Min skruttunge!

Theodor bus biter sin mamma.. hårt så hon blöder:S AJAJAJAJAJAJAJAJ!!

Så igår beslutades det att jag inte ska amma på dagarna längre.. alltså bara på natten! Det är bara då han verkligen äter.. på dagarna leker han ju mest med dem o använder dem för att sova såklart.
Så igår var en extremt jobbig dag. Theodor sov förmiddag i vagnen kanske nån halvtimma 40 minuter o sen sov han bara i 20 min på eftermiddagen.. han var hysterisk i typ 2 timmar fy fy fy vad jobbigt det var!
Idag har det gått lite bättre han skippade förmiddagsluren men somnade utav utmattning vid typ halv 3 o sov i två timmar!

Hans nya favvo sysselsättning är numera att ställa sig upp mot saker:P han sätter sig nu helt själv upp och kryper.. det går inte jätte fort än men massa fram går det:P!
Förut idag gick han omkring vid tv bänken, fram o tillbaka helt själv medans han höll i tv bänken såklart:P
O nu vet han helt klart vad lampa är.. varje gång man säger det så tittar han upp:P!

SNART ÄR DET FREDAG MINA VÄNNER:P

Kommentarer
Postat av: Karin

då ska Sandra på fest =) Då börjar din vilde där hemma sakta men säkert ta form nu då... min vilde är totalt galen och hade jag en stegräknare borde den explodera... Sen kan du hälsa din skitunge att han inte får bita sin mamma. Kram opuss

2008-10-29 @ 23:41:24
URL: http://www.nogg.se/Albindenlilla
Postat av: Thina

Gud vad kul! Så fort det går! Vill se ju :) Får se imorgon wohoooo!!! Jennie tog ett krypsteg igår och står på alla fyra och väger sådär som d ebrukar innan så snart så.. Då får vi ta bort alla grejer =P

Jobbigt det med att han inte kan sova nu då men han vänjer sig nog tror jag. Han får ju tutta på natten så ;) Så så arg får han ju inte vara på det beslutet!

FREDAG IMORGON!!!!! =P

2008-10-30 @ 06:42:55
URL: http://superthiniz.blogg.se/
Postat av: Andreas

Hej Alexandra.

Tänkte bara säga att det har kört ihop sig på jobbet så jag måste jobba långpanna imorn (fredag), kommer hem efter 23.00 någon gång. Tråkigt det där med festen men det blir ju Halloween nästa år också :-) Ha det så bra. Puss

2008-10-30 @ 13:30:22
URL: http://andreasarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0