Mör i min arma kropp

Idag har vi varit hos Andreas Faster Britt o ätit lunch.. mkt gott var det!
Goda bullar o väldigt god morotskaka:D!
Men Mör är jag.. känns som jag närmar mig 90. Vi gick nämligen till Britt ( hon bor förövrigt i Lindö) och gick hem! O visst det kanske inte är jätte långt men det är väldigt långt då man redan har ont i sin lilla fot, o den lilla onda foten gör i sin tur att man haltar lite lätt o då får man lixom ont i resten av sin lilla kropp. Man blir mör helt enkelt!


Imorgon tror jag att jag sak gå på stan med Cissi.. om min arma kropp tar sig ur sängen vill säga.. klart den gör vem ska annars busa med Stojjan hela dagen??
O självklart står städning på listan oxå, Det gör den ju alltid tycker jag!

Nu är det bankat o klart ( eller heter det kanske spikat?) Jag ska på Halloweeeeeeeeeeeen party med Thiniz.. tihi va skoj fast jag är lite nervös oxå!
Jag ska ju vara borta ganska länge från min prins.. inte för att det går nån nöd på han, han är ju med sin pappa men jag!! Jag kommer ju sakna han massa! Skumt att det kan kännas så ovant o konstigt att göra sånt som man typ gjorde jämt förr!


Så JA skumt känns det o jag hoppas verkligen jag kan slappna av men det ska i vilket fall som helst bli hur kul som helst att festa lite med Thiniz igen.. det var ju århundraden sedan:P!



Nu borde o ska jag sussa lite!!

Hej hej



Mitt lilla bus, Mitt allt, Mitt hjärta!!


Kommentarer
Postat av: Karin

Åhh jag vill också gå på fest men det kommer väl inte hinnas med dethär året är jag rädd =( ska Sandra bli onykter och besvärlig på egen hand alltså??? Bitter jag????? nej nej inte ett dugg gå du på fest o ha så jävla roligt!!!!! tihi nä vars du är värd o ha lite rajjtantajjtan =) När ska vi ses då??

2008-10-24 @ 13:54:32
URL: http://www.nogg.se/Albindenlilla
Postat av: Thina

No no inte på egen hand ;) Jag klarade av henne förr så det gör jag nog igen ;P hihi.

Bilden är totaly underbar!

2008-10-24 @ 21:20:38
URL: http://superthiniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0