Nu skiter jag i det!!

Japp nu är det slut på alla "sova hela natten trams".
Theodor sover bra på dagarna äter ok.. kanske inte lika mkt som andra barn i hans ålder men vi vet ju alla att det inte är nått fel på han vikt;). Så nu struntar jag i det nu får han snutta snutta snutta! Det är det bara det som gör han lugn o att springa uppe hela nätterna o vagga i oänlighet gör definitivt inte mig piggare o det verkar ju inte göra han så mkt gott heller!

Får hålla på tills mjölken sinar eller tills herrn behagar sluta av sig självt (önske tanke).

Tror faktiskt att detta gett lite resultat ( det kan ju vara en slump) men igår somnade han kanske vid 9, vaknade vid 10 snåret o var vaken ett tag.. hans pappa var ju plötsligt hemma;)! o sen sov han till halv 4 typ:D!! Hoppas hoppas att det bara handlar om trygghet.. kanske känner han sig mer trygg då han vet att han får tutte då han vill??

Jaja nu skulle jag ju sluta tänka på sånt o bara låta det vara:P


Om typ 15 minuter slutar Andreas o sen är han ledig tills på måndag kl 12.. Jippi!!!

Har blivit bjuden på Halloween fest :D Så roligt hoppas hoppas jag kan gå!!

Nu är det dags för Sandriz o muntra upp sig lite.. man kan ju int egå omkring o deppa för en trasig vagn hur länge som helst heller. Klart att det inte bara är vagnen.. kan ju vara den där sömnen som spökar med o vagnen var sissta droppen men nu måste jag bli glad!!!!!!!!!!!!!

Jobba jobba jobba på det!!

O Thiniz har sååå dåligt samveta att jag inte kom till er då ni var Marcus fria.. o du är såå söt som tänker på mig!! Hoppas jag kan gottgöra!!?

Hoj hoj!





Kommentarer
Postat av: Thina

Lilla vännen vad glad jag blir att du tänker framåt på ett positivt sätt! Sen kan man ju inte alltid det men det ger ju ganska mycket!

Du behöver inte ha dåligt samvete. Den här gången slipper du mig inte =P Vi ses när vi ses och jag finns om du vill prata!

Önskar SÅ att du blir med på Halloween!!!!!!!

2008-10-17 @ 00:01:17
URL: http://superthiniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0