Så ledsen!!!!!!!

Min nya vagn har gått sönder.. helt paj är den!
Det är tur dock att inget hände Theodor och att Cissi var med så jag fick hem båda vagn o barn!


Åhh jag är såååå besviken.. alltid är det nått jävla skit som händer.. känner mig jävligt bitter o ledsen nu!!

Fan fan fan!! Jag som tyckte om den så mkt.. var verkligen kul att gå ut nu o jag såg fram emot att köra den.


Åhhh aldrig kan nått vara helt i vårt hem, men denna gång kan det inte vara vårt fel.. har ju bara haft den i en vecka!


Att det kan hända oxå är ju helt otroligt.. jag menar en barnvagn o den är ju eu godkänd!

åhh jag är sååååååå ledsen o besviken!!

Kommentarer
Postat av: Thina

Tycker det är förjävligt och att du borde få ersättning! Är den ny dessutom borde väl hon du köpte den av ha kvar garanti!?!

Var ni långt hemifrån? Tur att inget hände Theodor!!!!!! Hemska tanke =(

2008-10-15 @ 10:33:32
URL: http://superthiniz.blogg.se/
Postat av: Cessili

Hej på dig gumman, hoppas det löser sig med vagnen och det var ju tur det hände så nära hem och inte på stan. kram på dig/er.

2008-10-15 @ 13:59:57
URL: http://icessilisvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0