Spädbarn??

Läste nyss på Stojjans grötpaket.. "Till spädbarn från 6 månader". Hur länge är man spädbarn? Jag trodde man slutade vara det vid 3 månader fast vet inte varför jag trodde det.. men räknas man alltså som spädbarn vid 6 månader?

Jaja nog om det!


Idag började Andreas vid 11 o slutar tidigast 21 :( Så idag har jag o Stojjan stojjat själva!
Vi var ute o gick i två timmar förut.. eller vi gungade lite o busade i de fina löven oxå:D! Theodor stoppade in ett löv i munnen o gjorde en super söt min.. tror inte det smakade så gott! Sen blev kraken trött o vägrade somna, till slut fick jag gå omkring i folkparken o sjunga imse vimse spindel.. lite pinigt men han somnade efter en sisso där 20 små visor:P.

Nu ska jag titta på stjärnor på is o äta lite glass:D!

Lite bilder måste bjussas på oxå!


Busunge i löven!


Myspys!






Smakar inte gott med löv!


gungar lite!


Så roligt så!!



Kommentarer
Postat av: Karin

Mmm sicken mumsbit han är =)

2008-10-11 @ 23:04:07
URL: http://www.nogg.se/Albindenlilla
Postat av: Thina

Spädbarn är de nog till 1 år va? Fast jag tycker inte det själv =P 3 månader låter rätt!

Jättefina pics!

Du det är helt skumt men jag verkar inte ha ett skit inbokat i veckan =0 Marcus ska iväg till Umeå onsd-torsd och då kommer jag känna mig så enormt himla jätteensam Sandriz!!!! ;p

Tänk om man ändå hade lite besök!!!

2008-10-11 @ 23:17:16
URL: http://superthiniz.blogg.se/
Postat av: Cessili

Gud sicken go skrutt och ser så mysigt ut bland löven.

2008-10-12 @ 22:48:49
URL: http://icessilisvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0