Trött o grinig!

Japp så har vår dag sett ut!
Stackars Stojjan vill inte alls.. han sover så illa nu på dagarna när han inte får tutte o flera gånger idag har jag varit väldigt nära att ge upp! Men icke vi har klarat det.. tack o lov att Andreas har varit ledig o bara jobbat kväll igår o idag!

Känner mig lite smått oduglig om jag ska vara ärlig, kan ju för fan inte söva mitt eget barn eller det kan jag ju men det tar omänskligt lång tid. På morgonen idag då han vaknade straxt inna 7 ( fortfarande svin trött men han slet som ett djur för att vakna) försökte jag söva om han i över 1,5 timma. Han däck atill sisst! Det är så det funkar.. jag söver han lixom inte han däckar till slut, jag vill så gärna bara komma på ett knep men inget funkar. Nappen vägrar han, han har ingen snutte eller nått sånt att finna tröst vid, det går inte att sjunga, int eatt vagga, inte att buffa i rumpan..... inget funkar.. vad gör man??


Jaja det har ju bara passerat tre dagar ( fast känns som en evighet) så det blir nog bättre, blir nog lättare!
O imorgon ska ju grabbarna klara sig själva.. tror nog det kan hjälpa faktiskt! Att jag int efinns i närheten, tror jag lixom påminner han om vad han saknar hela tiden!

Jag är nog inte Theodors favvo person för tillfället:(.. han grinar när han är med mig. I morrse kom jag på han.. jag hade försökt att söva om han skit länge, han var super grinig så jag gav han till Andreas som låg i sängen o gick o satte på kaffe. När jag kommer tillbaka ligger den lilla busen o skrattar o myser med sin pappa o så fort han fick syn på mig så började han grina igen!!!
Men sicken tur då att Theodor ska spendera kvällen med sin favvo person imorgon:D Japp för i morgon är det FREDAG o jag ska smälla ner min fylliga kropp i en maskeraddräkt avsedd för barn från 8- 10 år:P blir nog nice eller vad tror ni:P!!!

Nu måste jag nog äta en liten glass så jag blir lite lite fylligare!!


Kommentarer
Postat av: Karin

Ja du... det är inte lätt det där.... KOmmer jag på ett bra knep så hör jag av mig =) Hoppas det kommer bilder från maskeraden tihi. kramkram

2008-10-31 @ 14:44:33
URL: http://www.nogg.se/Albindenlilla
Postat av: PoA

Hur tror du att det går i det uesaiska valet? Ps. Kolla under my links motherfucker. Ds. Puss

2008-11-02 @ 22:51:18
URL: http://andreasarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0