Underbar dag med vänner:D

Japp idag har jag busat med Ullis, Emmilie, Thina och Jennie!
Vi har mest pratat srunt o vart hemma.. va var på väg ut hela dagen men när man har tre bebisar att tänka på så är det lixom alltid nått som uppstår.
Men sen kom iallafall jag o Thiniz ut.. vi gick en sväng på stan o jag scoppade lite nya kläder till Stojjan oså åt vi lite kebab.. mumma!

Vi var även på Bvc på morgonen o nu väger mitt lilla gryn 10455g o är 70,5 cm lång!

Igår var jag hos mamma o sydde en åkpåse till Stojjan av en filt som jag köpt på rea:D Eller det där var ju inte riktigt sant för jag sydde inte ett dyft o jag tror bestämt att mamma betalade för filten!
O senare på dagen/kvällen så gick jag, Cissi, Stojjan o Ging aupp till parken o gungade lite!



Imorgon MÅSTE jag städa för här ser det ut som F.... ja ni vet!


Nu ska jag se lite Scrubs o sen sova!!

Hej på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0