Vila vila vila!

Idag har vi inte gjort nått.. eller jag har dammsugit lite o tvättat oså men annars har jag passat på o vila massa när Stojjan sovit det behövdes.. gisses så trött man blir av detta mörker.

Jag o Stojj var ute på en liten promenix förut men plötsligt blev det jätte mörkt så då ilade vi hem. O vid 9 snåret nu på kvällen var Nicke, Malin, Linnea, Rasmus o Jonas här en sväng. Malin hämtade sin väska som hon glömde förra gången de var här o sen skulle de visst o spela bowling.. blev lite avis faktiskt det var verkligen inte igår man gjorde det.

Imorgon har vi inga planer alls o det känns tråkigt måste jag säga.. orkar igentligen inte göra så mkt men man blir ju såååå uttråkad av att bara sitta hemma:S. Tror det är dags för lilla mig att skaffa ett jobb faktiskt.. tror både jag, Andreas o vår ekonomi skulle behöva det... fast för att ekonomin skulle bli bättre skulle jag ju behöva hitta ett jobb som betalar massa mer än vad Andreas tjänar nu, för att han skulle kunna vara föräldra ledig o det är ju inte det lättaste.

Ja vi får se.. har hittat ett par jag ska söka så får vi se vad som händer!

Vad gör man med en liten bebis som vaknar typ 10 gånger per natt o gallskriker... ibland är det 10 inte varje natt men minst 5 iallafall o han skriker så hjärtskärande?? Varför??? Kan det vara så att han drömmer.. när slutar det??? slutar det??
Han vaknade nyss.. har kanske sovit i en halvtimma stackarn han måste ju vara jätte trött på dagarna.
Vill så att han ska sova gott för hans skull och min såklart men mkt för hans skull. Vore ju kul om Theodor får leka med en super pigg o glad mamma nån dag... nu är jag väl glad när jag leker med han men gisses så uppfriskande det skulle vara o få vakna utvilad nån dag.. eller är de tiderna förbi kanske? Oj vad sorgligt det låter:(!


Ja ja tiderna för ju med sig så mkt annat kul.. sova kan man göra i graven:P!


Tänkte försöka bjussa på lite fina bilder:D


Jennie leker med Theodors brandbil!


Ullis o Theodor gungar!


Andreas o Emmilie gosar!


Lilla Emmilie!


Kolla vilka sötnosar!


Oså avslutar vi med min lilla Biljardkung:D!!


Kommentarer
Postat av: Thina

Jag tror att han drömmer intensivt ja och de är ju inte vana riktigt så det har väl sin övergång det med! Men jag önskar att vi mammor fick sova med, vi blir så mk roligare mammor då ju!

Stavas Ullis bebbo så som du skriver? Jag har då missuppfattat dumma mig =P Trodde Emilie. Vill bara veta så jag skriver rätt i fortsättningen =)

Jag saknar dig och ja ER förstås!!!!! Fina bilder! Lägg bara märke till hur fan jag sitter på den där bilden på golvet haha! Knas.

Älskar bilden på biljard-dojjan!

2008-10-11 @ 00:52:38
URL: http://superthiniz.blogg.se/
Postat av: Karin

Han drömmer säkert och det kommer gå över jag lovar... Albin har en period nu när han drömmer men bara han får ligga i våran säng på mammas eller pappas arm så går det bra... Ju äldre barnen blir desto mer medvetna blir de ju så han kanske alltid har drömt men det är först nu som han tycker att det är otäckt.. Jag vet inte men det är en teori jag har. puss o kram på er

2008-10-11 @ 12:12:25
URL: http://www.nogg.se/Albindenlilla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0