Baka var det ja...?

Nepp baka blev det inte för nu har pesten kommit... Nej då så farligt är det inte men nu har min mamma blivit förkyld oxå så baka var inte på tal idag.
Men vi åkte iallafall till citygross o handlade så när helst jag får tid ska bakningen bli av... då kan man ju undra varför jag sitter här o bloggar istället för att baka?? Jo det ska jag tala om för er... för skulle jag nu börja baka så kan jag lova att lill herrn vaknar o dessutom så orkar jag inte, är helt slut:(!
Kan bara inte sova gott då Dojjis sover i vår säng o han kan just nu inte sova i sin säng.. han vaknar av hosta var 10:de minut typ o har inte ro att somna om själv så det är lättast för alla om han sover hos oss nu. Men bättre har han definitivt blivit så snart är han nog frisk.
Imorgon ska jag försöka mig på bakningen igen då är ju Andreas ledig men vi måste nog ta en tripp till stan oxå för att inhandla diverse prylar till dopet så tyvärr Thiniz vi kan inte komma imorgon ( men hör av mig ikväll ifall du inte läser detta).

Idag har jag iallafall inhandlat massa mat, en kökslampa oså har jag lagat massa mat till Theodor! Blir mumma tror jag!

Nu ska jag nog ta mig nått o äta o kanske vila en stund om jag hinner!

Hojsan

Kommentarer
Postat av: Thina

Du har det jobbigt du snuttan.. Tyvärr hinner jag inte komma o hjälpa till den här veckan :( Fullt varje dag :( Annars hade jag gärna gjort det.

Förstår att du inte hinner komma hit men det tar vi ju bara en annan dag såklart! Kanske hinner vi ses nåt innan dopet annars då förstås! :)

Hoppas sötisen blir friskare snart och du gumman, försök VILA när det väl går!

2008-09-01 @ 20:52:06
URL: http://superthiniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0