Oj oj oj..

Vad jag är dålig på att blogga hörrni!!

Men helt ärligt så känner jag inte att tiden finns. Förut kände jag att jag inte hade så mkt att skriva om o nu har jag nog det men då finns ju inte tiden.

Mycket har hänt men det skulle ta en evighet att skriva allt så i korta drag:

Theodors Farmor och faster med familjer var här o firade Stojjan. Han fick massa fint bland annat en Bobby car o regnställ. Massa tack till er det var super trevligt.

Har varit på lilla Angelicas dop, det var mycket fint! Theodor skrålade såklart på i kyrkan så prästen hörde man inte mycket av o straxt innan vi gick sprang Theodor fram o spelade en liten melodi på pianot.

Theodor har varit med sina kusiner o gudmor på badhuset, det var uppskattat av alla. Theodor dök o var som vanligt orädd. Dit hoppas jag vi snart åker igen!

Vi har varit i viken hos familjen Carlsson/ Gustafsson o grillat, Mycket mysigt.

Vi har även busat i min mormors sommar stuga, fast lille Stojj var inte så stojjig då han blev nämligen lite sjuklig.

Den senaste tiden har vi spenderat mkt tid hos Mormor o Plast Morfar Kent, där har vi krattat o grävt upp buskar i deras lilla trädgård.

O senast igår var vi där o åt påsk middag.

Idag har stojj o jag städat på ballkongen, gjort smootie, tvättat lite, dammsugit o varit ute på en liten promenix.
Att städa ballkongen med Stojj var knepigt kan jag lova. Om jag soppade skulle han ha soppen o skulle jag skyffla skulle ju han det med såklart. Beslutade att plantera om en blomma istället o då blev plötsligt soppandet helt i onödan, han sprang in o hämtade sin lilla kratta o spade o grävde på han med. När jag sedan skulle vattna den lilla blomman ville ju såklart han ha vatten kannan, så jag hämtade hans lilla kanna o hällde i vatten.
Det slutade med att jag låg på alla fyra o torkade ballkong golvet med trasa o han gick efter o hällde ut vatten.
Fint blev det iallafall o tänka sig jag var i god tid innan Thinas födelsedag:P!!!

När vi tröttnat på städning gick vi o handlade banan o färska jordgubbar o gjorde oss lite smootie som vi avnjöt på vår nystädadae ballkong. Massa mysigt!!!

Nu hörrni ska jag krypa i säng!!!!

Hoj hoj!!!

Kommentarer
Postat av: mormor

Kul med lite uppdatering,

Ni blir nog trädgårdsmästare båda två

2009-04-12 @ 00:14:40
Postat av: farmor carina

Theodor är rena vitaminkicken, vilken kille :-) ni är duktiga och kämpar på vill jag lova. Tack för titten...

2009-04-12 @ 10:05:33
Postat av: cessili

Vad mysigt ni har det hoppas det är bättre med sjuklingen i familjen. Tror allt jag får ta och komma på picknick på er balkong någon dag snart :D

2009-04-12 @ 14:22:03
URL: http://icessilisvarld.blogg.se/
Postat av: Thina

Duktig! Till o med innan DIN födelsedag ju.

2009-04-15 @ 11:07:22
URL: http://superthiniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0