liten snabb uppdatering..

Super dålig på att blogga men har verkligen ingen lust just nu, livet går upp o ner just nu (mest ner tyvärr) men snart kanske det kan bli lite ordning! Men som sagt lite uppdatering ska jag försöka ordna.. mest för att jag ska kunna klaga på alla andra som INTE bloggar:P.

Jag har flyttat nu iallafall Sååååå skönt, så vill ni komma på fika så slå en pling vettja.

Ska börja skolan den 11 januari :D.. gött!!

Jo det var väl det roliga.. de tråkiga sakerna struntar vi i just nu tycker jag.

God Jul på er!!

Kommentarer
Postat av: Cessili

Vad skoj med ett inlägg bäst jag med skriver ett :P kram

2009-12-20 @ 23:39:33
URL: http://icessilisvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0