Ett jävla tjat..

Mmm eftersom Marcus tjatar så förbannat så får jag väl skriva ett litet inlägg.
Det går bra för mig vill jag nog påstå.. blev ju en liten avstickare då jag var ute o partade med Thiniz i lördags men jag gjorde bara som Thinas pappa sa o Unnade mig:P, hahah nä men allvarligt jag unnade mig faktiskt o var helt på det klara med att det bara gäller vid vissa tillfällen och att jag INTE röker hemma o si det funkade såååå mycket bättre än jag trott.
Har ju alltid sagt att jag aldrig skulle kunna vara en sån som fest röker men just i lördags funkade det faktiskt, kände absolut inget sug alls i söndags o resten av veckan har gått prima. Visst blir man sugen ibland men det handlar inte längre om de där lömska tankarna som jag hade först, Då jag bara försökte komma på ett sätt att tjuvröka utan att nån skulle komma på mig ( som att jag slutade för någon annans skull).
Nä nu handlar det bara om nån liten kort tanke om hur gott det skulle vara o den går att slå bort!

Men som Cissi sa igår, man får inte vara för hård mot sig själv o jag tror faktiskt att de är just det som gör att de känns så bra denna gång. Tycker det blir fel om man ser ett misstag som ett misslyckande, alltså på ett sätt är det ju det men det får ju i sin tur inte förstöra resten. Alltså då jag försökt att sluta förr vet jag att jag många gånger åkt dit på just den där första ciggen, varför inte kunna göra ett snesteg eller två utan att man ger upp o börjar igen!
Detta är mina tankar nu o det betyder inte att jag vill röka, nej det betyder bara att OM jag skulle åka dit nån gång så betyder det inte att jag börjar röka igen!

I lördags var det kalas hos sötnosen Jennie:D Jisses vad jag tycker om den lilla tösen, massa söt är hon!
Senare på kvällen gick ju jag o Thiniz VÄLDIGT spontant ut o partajade o det var faktiskt väldigt kul, har ju inte haft så kul då jag varit ute de senaste gångerna men denna gång var det super skoj!
 I söndags tog vi det lungt o bjöd Dumma Marcus på makaroner! Nenne o Stojjan busade faktiskt en del:D.
Måndag kommer jag inte ihåg faktiskt?
Tisdag o Onsdag jobbade jag!
O idag var Ullis o lilla Empilie här ( japp det ska vara ett p där, tycker det låter så sött). Vi har ätit lunch, lekt i lekparken, varit ute o gått, fikat och badat i diskhon.. ja alltså Stojj badade o Empilie plaskade med fötterna, Jag o Ullis hade fullt upp med att hålla barnen på plats.

Imorgon ska jag på en starta eget kurs.. det ska nog bli spännande tror jag!

Ska försöka ladda in lite bilder nån dag men allvarligt.. har man jordens segaste dator så är det inte jätte skoj! Kanske blir det roligare då Andreas lagat den nya datorn!

Hej hej på er!!


Kommentarer
Postat av: mormor

Jag håller tummarna att starta eget kursen ger precis vad du söker.

2009-02-27 @ 08:11:43
Postat av: Wickii

Att trilla dit är inte det värsta som kan hända, utan det värsta är om man tappar bort målet. Starta eget??

Trevligt att du uppdaterat.. Började tro nästan att du försvunnit..=)

2009-02-27 @ 16:21:46
URL: http://wickiis.blogg.se/
Postat av: Marcus

Äntligen ett inlägg, som jag har längtat! Fast du har skrivit fel i texten, det står "Dumma Marcus", det är ju helt fel.

2009-02-27 @ 19:31:12
URL: http://marcuspet.blogspot.com
Postat av: Thina

Bra med uppdate! Vi får snacka om kursen sen, vill veta allt du kommer ihåg du vet* Puss.

2009-02-27 @ 19:35:20
URL: http://superthiniz.blogg.se/
Postat av: PoA

Mormor: Ett "starta eget-bidrag" :p ? haha.

2009-02-27 @ 23:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0