Idag..

Ja ni idag har jag jobbat igen o på morgonen var jag o Stojjan på möte på arbetsförmedlingen, Han charmade dem alla såklart o skötte sig fin fint.
Jobbet känns just i kväll pest, det gick skit idag. Kan det vara min inställning till det hela? Nä jag tror faktiskt inte det. jag vill ju göra bra ifrån mig!

Jaja ska dit en snabbis imorgon oxå för att få lite tips oså sen får vi väl åter se.

Idag har Stojj busat med sin mormor o det hade gått bra... han hade somnat i sin säng på typ 30 minuter, det ni det är inte illa det!

Känner mig lite av banan, vet inte riktigt varför? Lite små deppig faktiskt, allt känns lite små omöligt.

Nej Fan inge depp nu, det börjar ju faktiskt ske grejjjjjjer här även om det bara är i huvudet än.
Fan Thiniz detta kmmer bli bättre än bäst!!!!


Ni som stör er på mamma tjatter kan ju sluta läsa här!!

Nu ser jag sjukt mkt fram till lördag! Fast känner oxå lite vemod över att vara ifrån Stojj en hel natt, idag då jag bara var borta 4 timmar kändes det väldigt tråkigt att han sov när jag kom hem, ville nästan väcka han:P
Idag då jag hade en liten rast tänkte jag " va fan gör jag här när jag kan vara hemma med min Stojjan?"
Men det är väl så det ska vara kanske?
Det gör det ju så mkt mysigare imorgon när han vaknar för att inte tala om på söndag:D. Myspys blir det då!!!
Fattar inte hur man ska klara av att ha han på dagis, jag menar när jag känner såhär inför att lämna han till personer jag litar på till 100%. Men det ska nog gå bra, vet ju att Stojj kommer att älska alla barn på dagis.
Väldigt skönt iallafall att det gick så bra idag med mamma då känns det redan bättre till på lördag.
För ni ska ju inte tro att jag inte vill lämna bort han, som sagt litar till 100% på mamma o jag vill ju göra saker själv o framför allt vill jag sakna han. Tror det är just det som är den störtsta anledningen, inte att jag ska få vara själv utan att jag ska få sakna Stojjan o han mig!
Vill ju oxå att han ska bli en självständig grabb som klarar sig utan mamma ett tag. Fast inte för lång stund;)!

Nähä nog om det nu ska jag krypa ner!

Hej hej


Kommentarer
Postat av: Thiniz

Ja, det kommer det verkligen bli! Nej känn inte att saker är omöjliga, det är det inte! Vi fixar saker och du har alltid mig. Allt kommer ordna sig.



Förstår också det om Stojjis. Såklart. Känner samma sak. Du vet, första gången över natt för oss med. Hua! hihi. Men vi hjälps åt med saknaden också hjärtat. Vi vet ju iallafall att de har det bra!

2009-02-13 @ 01:18:34
URL: http://superthiniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0