Nu är vi tillbaka..

Japp som Thina tidigare skrev så har vår dator varit ur funktion.. vi fick nämligen på hälsning av en Trojansk häst.
Men nu är hästen borta o datorn ska funka fint!

Det har hänt en del må jag säga.
Jag har sökt jobb som en tok, Andreas har dragit ut mg på extremt långa promenader o igår var vi hos Andreas Chef o fikade.
Har även spenderat en natt i vika då min bror fyllde gammal.

Jobb då:
Jo i början gick det segt, Tycker man får dåligt med svar men sen så hände det grejer.
Svar haglade in från höger i vänster, mycket var ju "nej Tack" Men jag uppskattar svar vilket som.
I torsdags ringde ett litet telefon företag, eller vad man nu ska kalla det, O frågae om jag unde komma på intervju en timma senare. Ja visst sa jag:D. Andreas skulle straxt gå o jobba så jag panik ringde mamma o bad på mina bara.
Snäll som hon är kom hon som ett skott o busade lite med Stojjan. Intervjuen gick bra, den var ganska simpel o var över på en sisso där 20 minuter.
Sen ska ni få höra så rinde de redan på fredagen o frågade om jag inte kunde prov jobba på måndag:D Ja visst sa ju jag såklart så kl 17 idag ska jag jobba.

Jag ska boka möten genom telefon. Visst det är inget dröm jobb men det gör det samma! Jätte skoj hoppas jag det kommer bli o tror tiderna passar oss ganska bra med lite hjälp från mamma då förstås.
Om jag får jobbet så måste man jobba minst tre pass i veckan, 4 timmar per pass.
Låter ju som en super bra början o ett bra extra jobb.
Nu håller ni tummarna för mig ikväll va?

Nu måste jag nog rusa o laga lite käk tror jag.

Ha det gött


Kommentarer
Postat av: Cessili

Grattis gumman hoppas det går bra för dig i kväll då. Håller tummarna för dig. krama Kalle Theodor från mig med :D

2009-02-09 @ 12:08:41
URL: http://icessilisvarld.blogg.se/
Postat av: Britt

Vad roligt Alexandra grattis och lycka till.

Välkomna på hembakad semla när det passar

Jag börjar nämligen längta efter mitt brors barnbarn.

2009-02-09 @ 12:19:12
Postat av: karin

Jag håller alla tummar jag har o Albin gör detsamma sa han nyss =) Grattis Grattis!!

2009-02-09 @ 12:22:42
URL: http://www.blogg.se/ringarum
Postat av: Thiniz

Åh vad kul! Lycka till!

2009-02-09 @ 14:05:09
URL: http://superthiniz.blogg.se/
Postat av: Andreas

Är det på provjobb du är?? Började undra vart du hade tagit vägen :s Men vem tar hand om Stojjan då? Här hemma är han inte i alla fall...

2009-02-09 @ 19:38:48
Postat av: karin

du är utamnad i min blogg =)

2009-02-10 @ 13:14:19
URL: http://www.blogg.se/ringarum

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0