Sur..

Idag är nog ingen bra dag, tur då att dagen snart är slut!
Har varit massa sur idag, vet inte riktigt varför.. eller det vet jag nog. Lite av varje tror jag. Är trött, lite osäker på det nya jobbet.. fast jag ska inte säga nått än jag har ju två provpass till såfår vi se sen. Tråkigt bara att detkänns som ett måste, alltså jag har nog inget val än att fortsätta där så vida jag inte hittar nått annat.
Det gick iallafall bra att jobba fast jag känner mig ju inte så bekväm med att ringa men med lite tid så kanske det släpper.


Idag har vi inte hittat på så mkt jag o Stojj, Andreas har jobbat hela dagen lång började 11 o slutar vid 22. på morgonen o förmiddagen tog vi det lugnt, jag försökte sova då Stojj gjorde det fast utan att lyckas:S. Sen gick vi till försäkringskassan för att hämta ett intygpå att jag varit föräldraledig o utanför där så träffade vi på Madde o lill bäsen Angelica, de var på väg ut på promenix så vi hakade på. Efter det så gick vi  handlade lite o gick sedan hem för att äta middag. Trodde Stojj skulle sova en liten stund efter det men ack så fel man kan ha, Så vi tog ett bad istället o sen har vi busat järnet.... kan inte förstå att han kan ha sån energi!!! Men det kan han o tur är det för utan bus vore det svårt att hålla sig vaken.

Imorgon vet i sjutton vad som skahittas på, ska nog höra om vi inte ska ta en promenix med Madde igen o sen ska det nog sökas lite mera jobb.

På torsdag skulle jag gärna vilja åka till Ringarum på Me and I party men tyvärr så ska jag jobba.. sorry Karin!!
Andreas jobbar med så Stojj ska leka med sin Mormor!

Fredag.. ja ni då tror jag vi måste handla lite inför lördagen mm för på lördag ska det partajas lite här hemma.
Eller partaj o partaj, Thina o Marcus ska komma o vi ska nog käka lite gott o sen spela lite trevliga spel tror jag. Stojjan ska även då leka med sin mormor, då ska han även sova borta för första gången.. ja eller borta utan mig för första gången.
 Nähä nu ska jag nog läsa lite bok o äta lite natur godis!
Ha en bra kväll alla trevliga, glada, o icke dömmande människor:P

Kommentarer
Postat av: mormor

Hoppas att du har valt boken jag tog med, den ger perspektiv på mycket i livet.

2009-02-10 @ 22:56:01
Postat av: Anonym

Har du fått jobb, Vad bra Sandra.. =)Vi måste alla börja på golvet. Det är så vi får bättre förutsättningar. Hoppas det går bra iallafall.

Dömande? Kram

2009-02-11 @ 18:16:44
Postat av: Anonym

Det var ju från mig Tora glömde skriva det :D

2009-02-11 @ 18:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0