Arbetssökande på riktigt..

Japp idag har jag skrivit in mig på arbetsförmedlingen.. så nu ska man väll få gå några trevliga söka jobb kurser o annat givande, men det är ju en sysselsättning det oxå!
Var på försäkringskassan oxå så nu är jag bara föräldraledig till och med den 20 Januari tror jag det var, vem ska nu ta hand om Stojjan undrar ni kanske.. ja ni nu är det väl dags att han tar hand om sig själv tycker vi. Nä men nu ska jag istället söka penneningar från alfa-kassan.. håll tummarna för att det går fort eller att det går överhuvudtaget snälla ni!!!

Theodor är fortfarande sjuk stackarn fast på bättringsvägen. Han var riktigt dålig i ett par dagar o har inte sovit ett piss på 4 nätter, i förrgår var det nog som minst. Han kanske somnade o sov 5 minuter som längst i streck. I natt tror jag det var en 30 minuter som längst.. så som ni kanske redan räknat ut så är jag pigg som en mört.. eller inte!

Hoppas så han kan få bli frisk på riktigt snart.. tycker så synd om han o om jag ska vara ärlig så tycker jag lite synd om mig själv.. vi behöver vår skönhetssömn. Just nu både känner jag mig o ser ut som en gammal urvriden trasa!
Men men det ska la ordna sig snart eller??

Imorgon ska jag nog traska upp med han till vårdcentralen iallafall. Tycker det gått ganska lång tid nu o han har fått några skumma prickar såg jag nyss så vill kolla upp det. Jag gissar på att det är tre dagars feber han har haft o i såfall är ju prickarna bara bra!? för de ska komma då man håller på att bli frisk tror jag?
Ja som ni ser vet jag inte så mkt säkert därför vill jag kolla upp det hela.
Inte kan det väl skada!

Idag har jag även tagit reda på att Andreas är ledig 23 o 24 ( vilken dag det nu blir kommer jag inte ihåg) för har ju hört rykten om nån tjejkväll på kungsgatan:P?
Om inbjudan o datum fortfarande gäller så kommer jag MYCKET gärna:D!!!
 Nu tror jag att jag ska tipsa Thiniz om lite mat min Kära Andreas lagat de senaste dagarna!

I Tisdags fick jag Panerad stekt Tilapiafilé, currysås och pasta.
På kvällen fick jag fetingburgare med mos.

I går fick jag Ungsbakad Tilapia filé med rotselleri o potatismos och  stuvadf spenatspenat

I dag fick jag ugnstekt Kycklinglår med ruccolaris o rödvinssås.. MUMMA var det kan jag lova!!!
Plus att jag fick en hemmagjord ananas- & mangosorbet :-)

Orkar inte skriva ingående recept men om någon av rätterna lockar så kan vi ordna det:D!

Nu slappa framför tvn tycker jag!

Hoj hoj


Kommentarer
Postat av: Thiniz

Efter tele och msn har jag inte så mkt att kommentera just nu mer än tack för mat-tips och fortsätt så!!! :D puss

2009-01-15 @ 23:24:35
URL: http://superthiniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0