Bilder!

Det verkar totalt omöjligt att hitta kabeln till kameran så nu laddar jag in lite bilder från mobilen istället.. det är ju inte världens bästa kamera på den men men!


Såhär såg det ut då vi försökte ta ett fint julkort på Stojjan, han ville inte:

   
   

O idag blev det ungspannkaka till lunch O självklart glömde Theodor att sätta på sig haklapp:
   

Sen gick vi ut o lekte i snön, o gunga såklart:D
   
   

När Theodor var lite sjuklig i Gubbo så svalkade han sig lite i Farmor Anna-Lisas diskho:
 

Min lilla sjukling!!


Idag har vi som sagt varit ute en del o innan det försökte jag röjja lite här hemma. Dammsög fast det sög kan jag lova.. Theodor hatar hatar hatar dammsugaren så det blev en snabbis med han på armen. Sen tänkte jag att jag kanske kunde svepa av golven istället.. det var lika kul det. Han försökte ju såklart välta hinken så den fick jag gömma oså skulle han följa efter mig o halkade hej vilt här.. typ gled fram på mage så det fick vi oxå ge upp efter ett tag. Han blev gör arg för att han bara halkade runt o inte kom i fatt svepet!

Men jag har iallafall hängt lite tvätt, diskat o lagat mat.. nu är jag inne på andra tvätten så ska väl snart hänga lite till!

Nu längtar jag tills imorgon då Ullis o jag ska göra stan.. jag vill shoppa shoppa shoppa!!!!
Jaja bäst jag sätter fart innan Stojj vaknar!¨

Hoj Hoj!!


Kommentarer
Postat av: MORMOR

fina bilder!!! i allafall en del av dom

2009-01-03 @ 20:31:06
Postat av: MORMOR

Hade svårt att somna igår, tänkte på allt möjligt.

Jag tror jag vet var din kabel är!

2009-01-04 @ 13:12:59
Postat av: carina gillberg

Vilka härliga vinterbilder på Theodor samt den sista där han ser så välmående ut. Det är verkligen farmors idol. We wont more pictures...

Kram farmor på höga berget

2009-01-04 @ 18:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0