Den senaste tiden..

Ja nu har jag visst inte skrivit blogg på ett tag... FY FY FY!!

Vad har hänt då..?
Måndag: Ja ni inte den blekaste..

Tisdag: Vi var på stan med Malin, Rasmus, Linnea. Vi inhandlade present till en viss Niklas Carlsson som snart fyller år. De stannade till kvällen o höll igång som bara den, ja Linnea, Rasmus o Stojjan då såklart, vi andra var lite slöa.

Onsdag: Först bjöd Toris på semla o sen Spenderade Theodor ett par timmar hos sin mormor då jag for till Ikea med Tora, Cissi o Coffe.

Torsdag: Idag lämnade jag Stojjan hemma hos sin far o åkte o busade själv med Jennie. Thinizen har nämligen varit sjuk oså ett tag så jag tyckte hon kunde behöva nån som busade o bar på Nenne lite.
Jag o Nenne hade Sååååå kul.
Medans Nenne sov så färgade jag o Thina håret, Tack Thiniz för hjälpen med det!

FREDAG: Imorgon är det fredag o då hörrni ska det drickas vin med brudarna:D Längtar massa massa

Så för att vara riktigt utvilad imorgon så tänkte jag nog knyta mig snart först ska jag nog kolla om inte Thiniz har en minut eller två över:P! O kanske ska jag även lägga in lite bilder.. vi får se om jag orkar.

Eller vänta en sak till måste jag ju berätta... Tror ni inte vår vagn gått sönder igen.. grrrr.
På typ samma sätt som förra gången fast på andra sidan.
APA är nog det ända barntillåtna jag kan komma på att säga o det ordet beskriver inte ens en bråkdel av vad jag känner... Räkna nu upp ALLA fula ord ni kan!
Bra de räcker garanterat inte heller!
FY FY FY!!!

Jaja så är livet!!

Sov gott på er!!

Kommentarer
Postat av: Thiniz

Ta bort T från datorn NU.....



JÄVLA VAGNHELVETE!!!

2009-01-22 @ 21:35:19
URL: http://superthiniz.blogg.se/
Postat av: Cessili

jo jag hade missat detta inlägg ju, sorry gumms.

2009-01-26 @ 12:07:19
URL: http://icessilisvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0