Era uslingar..

Mmm nu är jag lite besviken på er igen!
Här sliter man o skriver hela TRE inlägg på en kväll o en liten kommentar får man som belöning.

Ville iallafall skriva lite om fredagen även om responsen suger:P
Vi hade super skoj.. eller jag hade iallafall det.
Kunde koppla bort tankarna som annars vill fara hem till min plutt o skrålade singstar för full hals. Japp ni hörde rätt jag sjöng massa o det var super skoj ju! Trodde nog inte jag skulle våga släppa loss så, är ju annars en liten fegis. Vi blev bara fyra till slut men det räckte gott o väl.
Då kvällen började lida mot sitt slut kom en jävulsk huvudvärk o hälsade på.. ack så ont jag hade men Thiniz la mitt lilla huvud i sitt knä o pillade så sött i mitt hår i nån timma. Där låg jag o blev ompysslad o agerade bord till Thiniz mat som vi hämtade på vägen hem oså pratade vi om gamla tider.
Har inga bilder att dela med mig av för lilla jag glömde kameran men det dyker nog snart upp på Thiniz blogg

Andreas är sjuklig han,  o idag har jag hört att stackars Thiniz har blivit smittad oxå. Kände mig lite skum idag när jag o Stojj hälsade på mamma men (peppar peppar) så brukar jag inte bli sjuk o om jag blir det så brukar jag komma ganska lindrigt undan, så hoppas det räcker med det lilla illamående jag känner nu.

Igår var ju även Nicke, Malin, Linnea o Rasmus här en sväng. Det var nämligen meningen att Nicke o Andreas skulle gå ut o dricka en öl efter jobbet men de planerna blev det ju inget av. Älskar när Linnea o Rasmus är här inte bara för att de är så goa i sig utan även för att Stojjan blir en helt annan bebis:P Han stojjar o leker med dem som bara den, eller oftast leker han nog för sig själv men håller sig i närheten av dem o blir väldigt upptagen i det han gör. Annars då han leker själv så har han ju lite svårt att fokusera, tror det händer lite för lite för han, han behöver dem som yrar runt han:D. Väldigt roligt att se iallafall.

Idag har vi varit hos Theodors mormor o ätit våfflor, Där blir Theodor oxå VÄLDIGT upptagen med allt, det finns ju så mycket att pilla på oså kan man ju klättra i deras trapp. Han klättrar upp för hela trappen på ett litet kick så det gäller att vara på sin vakt. Så skönt o vara där tycker Stojj för det är ingen som springer omkring o säger nej hela tiden:P där får man pilla på nästan allt om det inte är farligt förstås. Massa fina prydnadssaker oså för som ni vet så har ju mamma en del så går nått sönder är det ju bara att gå o hämta en kartong till:P.
Kents kisse Bosse är oxå mycket poppis, speciellt nu då Theodor lärt sig vad just kisse betyder, fast just idag var bosse lite små sur eller kanske igentligen rädd så han stacks förstår ni. Theodor ville PUSSAS o det ville inte Bosse så då trog han upp tassen. tror det var menat mer som en varning men eftersom Bosse inte vet hur man drar in sina klor så fick Theodor lite sår i pannan.
Kan vara lika bra då Theodor skulle behöva lära sig o vara lite försiktig,

Nu ni ska jag nog sussa lite!

Hej hej


Kommentarer
Postat av: Thiniz

Jaså ni blev lite sjukisar.. Theo då? Vi är sjuka nu alla tre! Sjukt opassande. Ja visst kommer det kort i min blogg, när jag mår lite bättre =)

2009-01-25 @ 22:40:29
URL: http://superthiniz.blogg.se/
Postat av: Cessili

Stackars er att bli sjuka inget skoj alls. Coffe undrade om jag inte var det men det är ju omöjligt jag är ju emun mot sånt skit hehe Snörvel kram kram

2009-01-26 @ 12:12:09
URL: http://icessilisvarld.blogg.se/
Postat av: Karin

Ingen verkar gå fri grån den här jävla mag´sjukna =(

2009-01-26 @ 14:34:23
URL: http://www.nogg.se/Albindenlilla
Postat av: Thiniz

Nu så! Bilder att kolla på i min blogg =D

2009-01-27 @ 02:01:39
URL: http://superthiniz.blogg.se/
Postat av: wickii

Nu är ajg besviken på dig Sandra.. Varför uppdaterar inte du;D

2009-02-05 @ 22:16:02
URL: http://wickiis.blogg.se/
Postat av: Thiniz

De har ingen fungeande dator stackars människor ;)

2009-02-06 @ 23:04:17
URL: http://superthiniz.blogg.se/
Postat av: Thiniz

Alexandra, du är utmanad i min blogg sen när du har möjlighet! Glöm inte det nu! puss

2009-02-06 @ 23:04:44
URL: http://superthiniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0