Från Dolly till Pamela

Japp nu kan jag glatt säga att jag inte längre har dolly pattar:D De har blivit mycket mindre o jag har nu inte pumpat sedan igår på morgonen:D!

Nätterna går väl sådär fast MYCKET bättre än förväntat! Han har strulat en del de senaste två nätterna. sover typ bara i vagnen på natten o jag måste gunga MASSOR! Inatt har jag gungat o gungat o gungat.. varje gång jag somnade till o slutade gunga så vaknade han. Men vi hjälps åt här hemma så det går ganska bra iallafall med sömnen.
Jag hade nog trott att Theodor skulle vara betydligt argare, det är han inte alls.. han har bara svårt att somna om själv o det är ju inte så konstigt Han är ju van att få hjälp.

Theodor han går o går o går.. hela tiden fast inte så långt. Idag på morgonen gick han över hela köksgolvet ( nu har vi ju inte världens största kök men det är ju ett stycke). Men han tar det iallafall lite försiktigt, när han känner att han håller på att ramla så sätter han sig på rumpan.

Idag har Söta Jennie o Thiniz varit här. Mötte dem på stan o tog ett varv. Köpte lite fina strumpor o Theodor har köpt en fin Alla hjärtansdag present till sin pappa, kan ju inte berätta vad det är för herrn läser ju bloggen lite då o då:P.
efter det gick vi hem o åt Fläsk o löksås som Andreas stått o slavat med:D Han är sååå duktig min baby!
Lite fika o bus på det med andra ord en super mysig dag:D. Tack Thiniz o Jennie!

Nu är det väl bäst att jag laddar upp de där julbilderna som jag lovat:

  
  
  
  
 
  



Japp så såg julen ut uppe i Dalarna!



Kommentarer
Postat av: Karin

Jaha så det är så en finsk tomte ser ut då eller ??? =) NU måste jag pallra mig inåt staden någon dag... men man har ju börjat jobba tyvärr... På tisdag ska jag till stan kan vi ijnte ses en sväng då?? kram o puss på dig!!!

2009-01-08 @ 23:46:59
URL: http://www.nogg.se/Albindenlilla
Postat av: Karin

Jaha så det är så en finsk tomte ser ut då eller ??? =) NU måste jag pallra mig inåt staden någon dag... men man har ju börjat jobba tyvärr... På tisdag ska jag till stan kan vi ijnte ses en sväng då?? kram o puss på dig!!!

2009-01-08 @ 23:47:12
URL: http://www.nogg.se/Albindenlilla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0