Gårdagen o Gå bilder...

Igår var ju Jennie o Thina här.. det knäpptes ett par kort då så tänkte dela med mig lite, snällt va?


Nenne lånar Theodors gåvagn


Hon gillar inte när han kommer för nära Fast Jag såg allt att hon var mycket mer intresserad av han nu så snart är de nog bästisar:D


Vilka sötnosar


Jag försökte få en bild då Jennie vinkade så där sött bakofram ni vet men den lilla busen slutade varje gång jag knäppte kort, Gisses vad gör det när man är så här söt??


Sen kom Marcus


O det blev iallafall Nenne glad för


Åka brandbil


Ingen aning om vad de håller på med.. Marcus påhitt gissar jag??



O sen har ju min Stojjan bojjan varit ute o promenixat idag
Imorrse gick han omkring o bar på en leksaksbil som är typ lika stor som halva han.. tror han trodde att den hjälpte han att gå för han gick super bra med den i handen:P O då gjorde den väl det oxå.
Fast han är oxå busig o inte vill visa kameran vad han kan.. så fort jag plockar fram kameran så slänger han sig på golvet o kryper. Men några lyckades jag knäppa iallafall.







Nu Ska jag nog mysa med Andreas i soffan tror jag, Höres en annan dag!
Hoj hoj

Kommentarer
Postat av: Cessili

så duktig han är stora pojken. kramis

2009-01-10 @ 03:37:42
URL: http://icessilisvarld.blogg.se/
Postat av: MORMOR

Stora killen ute och går i bara kallingarna!

2009-01-10 @ 10:15:53
Postat av: Karin

Har han fillingar opå sig =) o går gör han.. JIsses stora karln =)

2009-01-11 @ 22:38:11
URL: http://www.nogg.se/Albindenlilla
Postat av: Thina

Bra, skriv mer sådär! Det där lät mums, det ska jag testa!! :D

2009-01-12 @ 15:44:42
URL: http://superthiniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0