Jag ser det snöar:D!

Det snöar ute:D riktigt stora fina julaftonsflingor:D Men vart var dom på julafton!!?
Jaja jag ska inte vara girig.. bättre sent än aldrig!

Igår var jag o Stojjan på stan med cissi! Det var trevligt synd bara att man bara känner sig ivägen med vagn. Ska på stan på söndag med Ullis alltså själv utan vagnar .. då kanske man kan finna nått!


Theodor har inte gått ett steg på egen hand sedan han blev sjuk så utvecklingen går lite bakåt här:P.

Snart är det nog dags att planera in en middag på tu man hand med min sambo tycker jag.. det var allt för länge sedan vi gjorde nått bara vi!

Nä nu ska jag söva min pojk så han får sova förmiddag o sen ska jag göra lunch!

Hörs kanske sen då:D

Hojsan!!


Kommentarer
Postat av: Thina

Och en på tu man hand med Thiniz och vin!

2009-01-03 @ 12:45:05
URL: http://superthiniz.blogg.se/
Postat av: MORMOR

Jag ska kolla min almanacka.

Inte för att jag ska äta med er men jag kan ju spendera lite tid med en av världens 3 underbaraste ungar. Jag ska ju vara med de två andra nästa vecka.

2009-01-03 @ 21:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0