Jag sprängs..

Då var första nattningen avklarad.. håll tummarna för att han sussar hela natten lång nu!
Idag har stojjan varit VÄLDIGT trött.
På förmiddagen sov han typ 1,5 timma var sedan vaken i typ två timmar o sov sedan två till o nu kl 9 somnade han efter ett par timmars protester´i vagnen!
Jag sprängs snart men ska försöka att inte pumpa på ett tag till.. vill ju gärna att det slutar snart!
Igår blev jag tvungen att pumpa ur två o en halv flaska vid halv 5 på morgonen.. trodde fan brösten skulle sprängas som två ballonger.

Nu på kvällen har herrn gått o gått o gått.. han tycker det är SUPER kul. Som längst har han nu gått 5 steg o 3 bakåt:P.
Han släpper, tittar på mig, asgarvar o så traskar han iväg.. haha han ser så rolig ut!

Idag har jag även fått tillbaka kabeln till kameran så nu tänkte jag bjuda på lite julbilder!!!


Vi börjar runt lucia då vi var o hälsade på Karin, Stefan o Albin i deras nya hus:
  
 
  
 

Sen åkte vi o Kollade på söta Linnea när hon gick lucia i kyrkan:
  

Några dagar senare firade vi lill jul hemma hos min mormor i Västervik:
  
Å då måste man ju byta om till Tomte dressen

 
Nicke o Malin.. är han inte mogen min bror??

  
K.G o mamma                 Plast Morfar Kent                Kents dotter Linda m pojkvän

  
Hundar i Hallen                  Min mormor o busar    Rasmus bus

  
Vad har Mormor sonja   Evil Tomte              Bus Tomte
I skåpen tro??  

 
  
Julklapps utdelning Theodor o Rasmus hjälper till såklart!                         

Sen bar det av Till Dalarna, Närmare bestämt till Gubbo!
 
På promenad med Pappa o Farfar

   
Bus i Gubbo

 
  
  
 
I pulka backen!

Nähä hörrni nu går mina ögon i kors så tror jag får fortsätta med själva julafton i morgon men nu har ni ju lite att titta på;).
Jag kan säga att Theodor har vaknat 2 gånger sedan kl 21 fast har varit ganska lätt att söva om.


Hörs i morgon sov gött!!

Kommentarer
Postat av: Thina

Jättefina bilder, skoj att du lagt ut dem!

2009-01-05 @ 23:12:26
URL: http://superthiniz.blogg.se/
Postat av: MORMOR

Många fina bilder!!!!!!

2009-01-05 @ 23:18:35
Postat av: Britt

Oj vad roligt att få se alla fina kort på gullungen,ser fram emot resten. Kram på er alla 3

2009-01-08 @ 19:26:10
Postat av: Britt

Oj vad roligt att få se alla fina kort på gullungen,ser fram emot resten. Kram på er alla 3

2009-01-08 @ 19:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0